ساخت قویترین ربات جهان که می تواند در برابر ضربات شدید مقاومت کند

تکنا


یک شرکت چینی ربات انسان نمای ارتقا یافته ای را گسترش داده و مدعی است این ربات می تواند بیشترین سطح از شدت و قوت بهمراه مانورپذیری و انعطاف پذیری را اراعه کند.

به نقل از‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت یونی تری Unitree با ساخت این ربات انسان نما توانست پیشرفت قابل توجهی را در عرصه ساخت ربات ها رقم بزند.

به حرف های این شرکت، ربات مورد نظر با نام H1 قویترین ربات چند منظوره جهان بوده و دارای بیشترین سطح از شدت و قوت است. ماموریت مهم این شرکت ساخت و گسترش ربات های انسان نمای دوپا در اندازه تلفن های هوشمند است. آخرین محصول این شرکت ربات چهار پای Go2 بوده که با قیمت پایه ۱۶۰۰ دلار اراعه شد. این شرکت به طور پیروزی آمیز توانست با منفعت گیری از تخصص در این حوزه، مکانیک پایه و سیستم های محرک الزامی را به خط تشکیل ربات های چهار پا اضافه کند.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی Sora توسط OpenAI به هالیوود می‌رود_رنگو

ربات H1 می تواند با شدت ۵.۶ کیلومتر راه برود که قابل قیاس با انسان است. درون این ربات از یک باتری ۱۵ ساعته ۰.۸۶۳ کیلووات ساعتی منفعت گیری شده است. در ویدیوی تبلیغاتی این شرکت، یکی از مهندسان یونیتری را نشان می دهد که تلاش دارد تا از پشت به این ربات ضربه بزند اما این ربات به راحتی می تواند اعتدال خود را نگه داری کند.

تا این مدت زمان اراعه رسمی ربات H1 اشکار نشده است اما این شرکت تصمیم. دارد طی سه ماهه اول سال آینده میلادی از این ربات رونمایی کند. این چنین محدوده قیمت خواست این ربات ۱۵۰ هزار دلار اظهار شده است.

ادامه مطلب
الگوهای کف دست قفل هوشمند فیلیپس را باز می‌کند



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها