پنل میکرو LED در اپل واچ اولترا به کار گرفته خواهد شد

تکنا


اپل تصمیم دارد در ساعت هوشمند خود از پنل‌های میکرو ال ای دی منفعت گیری کند. به گمان زیادً اپل واچ اولترا اولین ساعتی خواهد می بود که تجهیزبه پنل میکرو ال ای دی اراعه می‌بشود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موسسه تحقیقاتی تایوانی به نام TrendForce خبرداد ساعت های هوشمند اپل که در سال ۲۰۲۶ اراعه خواهند شد به علت داشتن نمایشگرهای میکرو ال ای دی صفحه نمایش بزرگتری نسبت به قبل خواهند داشت.

اکنون اپل واچ اولترا ۲ دارای نمایشگری به اندازه ۱.۹۳ اینچ است. با دقت به این که نمایشگرهای میکرو ال ای دی ۱۰ درصد بزرگتر می باشند به گمان زیادً نسل بعدی این ساعت‌ها به نمایشگر ۲.۱۲ اینچی تجهیزخواهند می بود.

با دقت به این که صفحه نمایش میکرو ال ای دی قیمتی ۲ تا ۳ برابر زیاد تر از مدل‌های جاری دارد به این علت قیمت ساعت‌های هوشمند اپل نیز افزایش خواهند یافت. به گمان زیادً نمایشگرهای میکرو ال ای دی اپل توسط شرکت OSRAM آلمان و ای جی در کره تشکیل خواهند شد.

ادامه مطلب
مطالعات تازه تفاوت کلیدی خون افراد دارای عمر زیاد طویل با بقیه را مشخص می کند
آخرین مطالب

تا بحال شایعه ها مختلفی در رابطه منفعت گیری از صفحه نمایش میکرو ال ای دی در اپل واچ اولترا انتشار شده است. پیش از این راس یانگ تحلیلگر بازار نمایشگرها نیز به این نوشته اشاره کرده می بود. منفعت گیری از این فناوری در نمایشگرها علتگستره دینامیکی و بهبود رنگ ها خواهد شد. این چنین زوایای دید و کارایی را نیز بهبود بخشیده و علتافزایش روشنایی می بشود. یکی از اهداف این پروژه افت وابستگی اپل به دیگر شرکت ها از جمله سامسونگ و منفعت گیری از فناوری های داخلی این شرکت است.

ادامه مطلب
برای آموزش حل مسائل ریاضی به طور قدم به قدم می‌توانید از گوگل بارد پشتیبانی بگیرید



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها