پلی لیست های اسپاتیفای میزبان فناوری هوش مصنوعی خواهد شد

تکنا


به زودی ویژگی جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی به اسپاتیفای اضافه خواهد شد که با پشتیبانی آن کاربران می توانند به شدت پلی لیست مورد علاقه خود را بسازند. اکنون این ویژگی در مرحله آزمایشی قرار دارد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی تازه اسپاتیفای می تواند فهرست پخش جدیدی را مبتنی بر ورودی از نوع متن تشکیل کند. کلیپی که یکی از کاربران تیک تاک در این مورد انتشار کرده است نشان می دهد برخی ویژگی های ChatGPT در این قابلیت با کار گرفته شده است. این قابلیت در زمان منفعت گیری از گزینه + برای ساخت فهرست پخش نمایش داده خواهد شد.

اکنون آزمایش این ویژگی توسط اسپاتیفای اغاز شده و تا این مدت اشکار نیست این ویژگی به طور عمومی اراعه میشود یا خیر. در توضیح این ویژگی به منفعت گیری از هوش مصنوعی در زمان ساخت فهرست پخش اشاره شده است. این چنین در زمان ورود دستورات متنی در تکه بالای چت بات پیشنهاداتی نیز به کاربران اراعه میشود.

ادامه مطلب
عینک جدید محققان با الهام از خفاش‌ها بینایی را به افراد نابینا برمی‌گرداند

اسپاتیفای در این مورد حرف های است: طبق معمول در زمان اراعه یک ویژگی تازه آزمایش های مختلفی روی آن انجام می‌بشود. برخی از این ویژگی ها در نهایت در دسترس عموم قرار می‌گیرند. اما برخی دیگر نیز همانند یک توانایی مهم برای تیم گسترش دهنده باقی می همانند. اکنون اطلاعات بیشتری در این مورد اراعه نخواهد شد. در صورتی که این ویژگی به طور عمومی اراعه بشود می تواند دلیلی برای دریافت پول زیاد تر از کاربران محسوب بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ناسا آخر کار هلیکوپتر نبوغ در مریخ را تایید کرد



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها