دو قابلیت سلامتی تازه بهمراه ظاهر تازه از تغییرات اپل واچ سری ۱۰

تکنا


تغییرات اعمال شده روی اپل واچ در سال ۲۰۲۳ زیاد اندک می بود. اما به نظر می رسد اپل در سال آینده میلادی تصمیم دارد تغییرات زیاد بیشتری را روی این ساعت های هوشمند اعمال کند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مطابق گزارش بلومبرگ که توسط مارک گرمن تهیه شده است، در سال آینده ناظر تشکیل تغییرات ظاهری در حداقل یکی از ساعت های هوشمند اپل خواهیم می بود. این چنین اپل واچ سری ۱۰ نیز با دو قابلیت سلامتی تازه معارفه خواهد شد.

مطابق گزارش گرمن، دهمین سال اراعه اپل واچ سری ۱۰ همراه با معارفه دو قابلیت سلامتی تازه در این ساعت است. این دو ویژگی شامل تشخیص سختی خون و آپنه خواب خواهد می بود. یقیناً باید او گفت این ساعت قادر به اندازه گیری سختی خون کاربران نخواهد می بود. اما می تواند تغییرات سختی خون و افزایش آن را نسبت به میانگین تشخیص دهد.

ادامه مطلب
یک محقق امنیتی مدعی وجود صدمه پذیری در اپل ویژن پرو شد

این چنین این ساعت می تواند از طریق بازدید حالت خواب و الگوهای تنفس، آپنه خواب را در کاربران تشخیص دهد. اکنون این مشکل از طریق خوابیدن در مراکز درمانی و تحت نظارت پزشک تشخیص داده خواهد شد. در صورتی که این ویژگی بتواند کارکرد مناسبی از خود نشان دهد، می توان از آن برای تشخیص ساده و آسان است بیماری منفعت گیری کرد.

تعداد بسیاری از افراد با نمونه های خفیف آپنه خواب در خانه روبه رو بوده اما به جستوجو درمان و تشخیص دقیق آن نمی روال. منفعت گیری از اپل واچ سری ۱۰ می تواند در این عرصه زیاد موثر باشد. تا این مدت زمان بسیاری تا معارفه این ساعت باقی مانده است و اشکار نیست چه ویژگی های فرد دیگر به آن اضافه خواهد شد.

ادامه مطلب
اپل اولین شرکت دریافت کننده تراشه‌های دو نانومتری TSMC خواهد می بود



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها