معارفه اپلیکیشن ارسال بسته چیتاپست

معرفی اپلیکیشن ارسال بسته چیتاپست


با دقت به رشد روزافزون تلفنهای هوشمند و افزایش نفوذ اینترنت در شهرهای بزرگ و کوچک، تعداد بسیاری از کارهای روزمره که در قبل طی یک فرآیند سخت و زمان‌بر انجام می‌شد، امروزه با چند کلیک ساده و با منفعت گیری از تلفنهای هوشمند مقدور شده است.

یکی از فعالیت‌های روزمره‌ای که افراد گوناگون به آن نیاز دارند، منفعت گیری از خدمات پستی و ارسال بسته است.

ما در این نوشته تصمیم داریم که یک اپلیکیشن ارسال بسته را به شما معارفه کنیم که با رابط کاربری ساده، به شما این امکان را می‌دهد تا فرآیند ثبت ارسال بسته تا رهگیری و تحویل آن را با چند کلیک انجام دهید.

اپلیکیشن چیتاپست

چیتاپست (Cheetapost) که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ می‌‎باشد، به گفتن اولین سامانه هوشمند ارسال بسته در سرزمین و سومین اپراتور پست خصوصی، اپلیکیشن ارسال بسته خود را با مقصد تسهیل دریافت خدمات پستی و با امکانات گوناگون، طراحی و در دسترس کاربران قرار داده است.

ادامه مطلب
مخزن کوچک دهانی می‌تواند جایگزین تزریق سوزن شود
آخرین مطالب

چیتاپست، تلاش دارد تا با اراعه خدمات پستی گوناگون همانند ارسال بسته، بسته‌بندی، انبارش، پردازش، تحویل خواست درب منزل، تنوع در راه حلهای پرداخت (پرداخت آنلاین، پرداخت در محل(COD))، مرجوع کردن خواست، یکی از بزرگترین دغدغه‌های شرکت‌های کوچک و بزرگ یعنی دغدغه‌های مربوط به لجستیک را رفع نماید تا این کسب و کارها بتوانند تمرکز مهم خود را بر روی فروش و گسترش کسب و کار خود بگذارند. احتمالا اپلیکیشن چیتاپست، در نگاه اول یک برنامه برای ارسال بسته و مرسوله به نظر برسد اما امکانات گوناگون آن که در ادامه به آن‌ها اشاره می کنیم، این اپلیکیشن را به یک ابزار هوشمند و قوی اراعه‌دهنده خدمات گوناگون پستی تبدیل کرده است.

ادامه مطلب
اینستاگرام از ویژگی تازه خود برای ساخت استیکر با هوش مصنوعی رونمایی کرد

مزایای منفعت گیری از اپلیکیشن چیتاپست

شما با نصب این اپلیکیشن از طریق مارکت‌های معتبر همانند کافه بازار، بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر و نمایندگی‌های چیتاپست، می‌توانید همه خدمات پستی مورد نیاز خود را از طریق گوشی تلفن همراه دریافت نمایید.

۱.      امکان ثبت خواست ۲۴ ساعته

اپلیکیشن چیتاپست این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید در هر ساعت از شبانه‌روز، خواست ارسال بسته خود را ثبت نمایید. به منظور منفعت گیری ساده‌تر کاربران، امکان انتخاب موقعیت مکانی مبدا (فرستنده) و مقصد (گیرنده) از روی نقشه نیز در این اپلیکیشن دیده شده است.

۲.    امکان ذخیره آدرس‌های منتخب

امکان ذخیره آدرس‌های منتخب، یکی دیگر از امکانات این اپلیکیشن است که در آن می‌توانید آدرس‌‌هایی که به طور مرتب به آن‌ها بسته و مرسوله ارسال می‌کنید را ذخیره کنید و برای ارسال‌های بعدی کافی است که آدرس‌ موردنظر را از لیست انتخاب کنید. در این قسمت، امکان جستجو و فیلتر آدرس‌ها نیز وجود دارد.

ادامه مطلب
درمان دقیق در کمردرد مزمن با فناوری تازه اراعه تصاویر HD از نخاع

۳.    امکان ذخیره بسته‌های منتخب

طبق معمول کسب و کارها و فروشگاه‌های گوناگون، محصولات ثابت و پرفروشی دارند که برای مشتریان خود به طور مرتب ارسال می‌کنند. شما در قسمت بسته‌های منتخب می‌توانید بسته‌ها و پاکت‌های خود را ثبت نمایید تا بتوانید برای سفارشات بعدی، آن‌ها را از لیست منتخب خود انتخاب نمایید و دیگر نیاز نباشد که هر دفعه، اطلاعات آن‌ را از ابتدا داخل نمایید. در این صفحه نیز امکان فیلتر و جستجو وجود دارد که بتوانید بسته‌ مورد نظر خود را سریع تر و ساده‌تر اشکار کنید.

۴.    امکان رهگیری آنلاین بسته

چیتاپست (Cheetapost) به گفتن یک استارتاپ هوشمند ارسال بسته، همه فرآیند ارسال بسته را از زمان ثبت خواست تا زمان تحویل به گیرنده، به طور آنلاین و لحظه به لحظه در اختیار فرستنده و گیرنده قرار می‌دهد تا یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران که بسته ارسالی کجاست و در چه مرحله‌ای قرار دارد، نیز رفع گردد. در این اپلیکیشن امکان رصد آنلاین حالت ارسال خواست در صفحه مهم تشکیل شده است. این چنین شما با داخل کردن کد رهگیری که در زمان ثبت خواست برای کاربر پیامک می‌بشود، در قسمت رهگیری آنلاین، می‌توانید از حالت بسته خود باخبر شوید.

ادامه مطلب
گیمرهای حرفه‌ای کالاف دیوتی موبایل سلاح‌ها و مپ‌ها را می‌شناسند

۵.    استعلام آنلاین هزینه ارسال

یکی از عوامل تاثیرگذار بر تصمیم گیری افراد، هزینه ارسال بسته است. به منظور تسهیل فرآیند تصمیم‌گیری، این امکان در اپلیکیشن دیده شده است که شما قبل از ثبت خواست ارسال بسته و بدون نیاز به ثبت‌نام در اپلیکیشن، بتوانید هزینه ارسال آن را مشاهده کرده و سپس از آن تصمیم به ثبت خواست نمایید. این هزینه بر پایه وزن جرمی و حجمی بسته، مسافت، قیمت اظهار شده بسته و هزینه بسته‌بندی (در صورتی که کاربر خواست بسته‌بندی داشته باشد) محاسبه می‌بشود.

نتیجه‌گیری

 با دقت به توضیحات اراعه شده، به نظر می‌رسد که اپلیکیشن چیتاپست که روز به روز به امکانات آن نیز افزوده می‌بشود، می‌تواند به گفتن یک برنامه هوشمند ارسال بسته، همه نیازهای پستی شما را رفع نماید. این اپلیکیشن از طریق صفحه https://cheetapost.com/application در سایت چیتاپست و یا از طریق کافه بازار قابل دانلود می‌باشد.

ادامه مطلب
مدیرعامل اپل هوش مصنوعی را یک فناوری مهم در مبارزه با تغییرات اقلیمی می‌داند_رنگو

 

salb-techna



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها