افشای تصاویر رسمی وان پلاس ۱۲R  پیش از اراعه جهانی

تکنا


پیش از آنکه وان پلاس بتواند گوشی تازه خود را به طور جهانی اراعه کند، تصاویر رسمی آن در پلتفرم‌های شبکه اجتماعی افشا شده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر رسمی وان پلاس ۱۲R در شبکه اجتماعی ایکس انتشار شده است این در حالی است که وان پلاس تصمیم دارد به زودی از این گوشی در بازارهای جهانی رونمایی کند.

به نظر می‌رسد ظاهر گوشی با وان پلاس ۱۲ معمولی تفاوت چندانی نداشته باشد. یقیناً گوشی تازه به قاب کاملاً فلزی تجهیزبوده و ترکیب رنگ آن نیز به صورتی است که می‌تواند طرفداران جهانی را راضی کند. مطابق حرف های‌های منبع های آگاه بازار به نام Abhishek Yadav این تصاویر از تصاویر رسمی وان پلاس ۱۲R  محسوب شده و ترکیب رنگ برنزی آن را به خوبی مشخص می کند. به گمان زیادً وان پلاس ایس ۳ یا همان وان پلاس ۱۲R در تاریخ بیست و سوم ژانویه به بازار جهانی اراعه خواهد شد.

ادامه مطلب
افزایش ثبت نام در آکادمی زیبایی در سال ۱۴۰۳

این اولین گوشی کمپانی وان پلاس از سری آر محسوب می‌بشود که قرار است در بازارهای بین المللی نیز اراعه بشود. اطلاعاتی که مکس جمبر از مشخصات این گوشی انتشار کرده به گمان زیادً وان پلاس۱۲R با ظرفیت باتری بالاتر نسبت به نسخه وان پلاس ۱۲ اراعه می‌بشود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها