ال جی از لپ تاپ های تازه سری Gram با قابلیت‌های هوش مصنوعی پرده برداشت

ال جی از لپ تاپ های جدید سری Gram با قابلیت‌های هوش مصنوعی پرده برداشت


پیش از نمایشگاه CES 2024، ال جی از لپ تاپ های تازه سری زیاد سبک LG Gram و LG Gram Pro خود رونمایی کرده است که برای افرادی که به جستوجو نمایشگرهای OLED و گرافیک بهتر می باشند می‌تواند مناسب باشد.

لپ‌تاپ‌های سال ۲۰۲۴ ال جی Gram، شامل نسخه ۱۶ و ۱۷ اینچی Gram Pro و این چنین نسخه ۲ در ۱ LG Gram Pro می‌بشود. Gram Pro 16 در دو مدل استاندارد Wide Quad یا با نمایشگر OLED و این چنین ۲ در ۱ اراعه خواهد شد. این چنین نسخه ۲ در ۱ این سری که می‌توان از آن به‌گفتن یک لپ‌تاپ و تبلت منفعت گیری کرد، دارای نمایشگر لمسی، لولای قابل تنظیم ۳۶۰ درجه و قلم بی‌سیم قابل شارژ است.

مشخصات لپ تاپ های ال جی

این چنین همه لپ تاپ های معارفه‌شده دارای درایوهای SSD NVMe PCIe 4.0، کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 3050 و وب‌کم FHD با قابلیت تشخیص چهره می باشند. درست همانند نسخه‌های LG Gram، مدل‌های LG Gram پرو را این چنین می‌توان با پردازنده‌های Intel Core Ultra 5 یا Intel Core Ultra 7 خریداری کرد. علاوه بر این، پردازنده‌های سری پرو به قابلیت‌های هوش مصنوعی تجهیزشده‌اند.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی حتی جزء 20 خطر بزرگ مدیران نیست

سری استاندارد LG Gram در چهار اندازه نمایشگر گوناگون (۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اینچی) اراعه خواهد شد و با پردازنده‌های اینتل Core Ultra در دسترس خواهند می بود. همه آن‌ها از دوربین‌ Full HD منفعت می‌برند و دو گزینه بزرگ آن دارای صفحه‌نمایش ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ است که با وجود آن برای انجام کارهایی همانند تماشای ویدیو، گشت‌و‌گذار در اینترنت یا ویرایش عکس مناسب‌تر باشند.

در نهایت، همه این لپ تاپ های تازه ال جی شامل اپلیکیشن LG Gram Link خواهد شد که به حرف های این شرکت، اشتراک‌گذاری فایل، انتقال عکس و اسکرین میرورینگ را بین رایانه شما و دستگاه‌های اندروید یا iOS فراهم می‌کند. این چنین این برنامه از هوش مصنوعی برای دسته‌بندی عکس‌های شما و جستجوی عکس از طریق کلمات کلیدی آسان‌تر منفعت گیری می‌کند.

ادامه مطلب
بیشترین دستمزدهای هفتگی تاریخ لیگ برتر انگلیس



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها