تصاویری از کاور رسمی هدست اپل ویژن پرو انتشار شد

تکنا


اخیراً تصاویری از کاور رسمی هدست ویژن پرو انتشار شده است که برای نخستین بار یک لوازم جانبی متعلق به محصول اپل محسوب میشود. این شرکت اخیراً در هنگ کنگ عمل به دریافت ۷۰ حق پتنت طراحی در رابطه با هدست کرده است. گزارشی که در این مورد انتشار شده است می‌گوید تصویری از یک لوازم جانبی مربوط به هدست ویژن پرو در آن قرار دارد که به گمان زیادً مربوط به کاور این هدست است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری تکنا، تصاویر مربوط به این کاور مشخص می کند طراحی آن دقیقاً شبیه با هدست ویژن پرو بوده و از یک پارچه نرم برای ساخت آن منفعت گیری شده است. این چنین طراحی آن به طوری است که ضمن پوشاندن همه قسمت‌های جلو و کناری هدست پشت یا سیستم  Light Seal آن را نمی‌پوشاند. جزئیات دیگر مربوط به این پتنت مشخص می کند کابل باتری دستگاه قابل جدا شدن بوده در عکس نیز باتری ویژن پرو به همراه یک پورت فرو رفته مشاهده می‌بشود.

ادامه مطلب
گسترش آیفون تاشدنی توسط اپل به تعلیق درآمد

پیش از این مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل نیز از قرار گرفتن هدست ویژن پرو در فاز تشکیل زیاد خبر داده می بود. به حرف های وی در اواخر ژانویه این محصول به فروشگاه‌ها می‌رسد. بعد از آن بلومبرگ نیز در گزارشی تشکیل آن را تائید کرده و خبرداد ساخت این هدست با شدت همه در حال اجرا بوده قسمت محدودی از آن تا آخر ژانویه آماده خواهد شد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها