هدفونی که می‌تواند ضربان قلب و دمای بدن شما را اندازه‌گیری کند

تکنا


یک شرکت فناوری به نام سنهایزر در نمایشگاه CES امسال از ایربادهای ورزشی جدیدی رونمایی کرده است که می‌توانند در عین پخش موسیقی با کیفیت بالا ضربان قلب و دمای بدن را نیز اندازه‌گیری کند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایرباد یا هدفون‌های این شرکت شامل دو مدل تازه است که یکی از آنها مدل پریمیوم به نام Momentum True Wireless ۴ بوده و اولین مجموعه از هدفون‌های ورزشی Momentum Sport محسوب می‌بشود. مطابق گزارش انتشار شده این هدفون‌ها قرار است اواخر امسال داخل بازار شده و با قیمت حداقل ۳۰۰ دلار به فروش برسد. شرکت سازنده خبرداد نزدیک به ۳ سال زمان برای ساخت این هدفون‌ها صرف کرده تا ترکیبی از فناوری‌های تناسب اندام و اراعه صدای با کیفیت را برای کاربران اراعه کند.

درون این هدفون‌ها حسگر ضربان قلب و دوای بدن قرار گرفته است که می‌تواند در زمان نظارت بر برنامه‌های تناسب اندام و سلامت بدن شرایط ورزشکار را از نظر سلامتی بازدید کند. سنهایزر می‌گوید در این ایرباد برای نخستین بار محصول جدیدی برای تجزیه و تحلیل داده‌های در جریان و بلافاصله منفعت گیری شده است. مطابق نمایش زنده اراعه شده از این هدفون در نمایشگاه امسال، دستگاه مورد نظر ضمن اصرار با ساعت Vantage V۳ و اپلیکیشن Polar توانست در لحظه داده‌های یک شخص بر یک دوچرخه ثابت را به برنامه ارسال کند. مطابق اظهار شرکت سنهایزر طراحی این هدفون به طوری است که در آن صداهای مزاحم از قبیل قدم برداشتن تنفس و یا دیگر صداهای بدن جهت حواس پرتی نخواهد شد.

ادامه مطلب
روش تازه تشکیل هیدروژن ایمنی بیشتری دارد



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها