لپ تاپ تازه لنوو در نمایشگاه CES امکان تحول مطرح بدنه را به کاربران می‌دهد

تکنا


کمپانی لنوو از یک لپ‌تاپ دلنشین با قابلیت تحول مطرح بدنه در نمایشگاه CES رونمایی کرده است که به یک صفحه جوهر الکترونیکی مخصوص تجهیزشده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نمایشگر لپ تاپ تازه لنوو دارای نوعی جوهر الکترونیکی مخصوص است که می‌تواند هزار مطرح گوناگون را نمایش دهد. لنوو در نمایشگاه امسال از لپ‌تاپ‌های مختلفی رونمایی کرده است که از جمله آنها می‌توان به لپ‌تاپ‌های هیبریدی با امکان منفعت گیری از سیستم عامل‌های اندروید و ویندوز اشاره کرد. دیگر محصول این شرکت به نام ThinkBook 13x Gen 4 SPE در تکه پشتی خود یک صفحه جوهر الکترونیکی مخصوص با نام E-ink Prism دارد که می‌تواند در قاب پشت لپ‌تاپ مطرح‌های مختلفی را تشکیل کند.

مطابق گزارش انتشار شده توسط لنوو این صفحه جوهر الکترونیکی امکان حمایتاز هزار عکس گوناگون را داشته و کاربران می‌توانند از طریق آن به شخصی سازی پوشش بیرونی لپ‌تاپ بپردازند. این چنین در این نمایشگاه چهار مطرح برای نشان دادن مطرح‌های این جوهر منفعت گیری شد که یکی از آنها به شکل ساعت بوده است. وضوح صفحه نمایش این جوهر الکترونیکی زیاد بالا بوده و نسبت به نمایشگرهای جوهر الکترونیکی معمولی از کیفیت بیشتری برخوردار است. این لپ تاپ با ابعاد باریک به پردازنده Intel Core Ultra  تجهیزشده و در آن از صفحه نمایش ۱۳ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲.۸K منفعت گیری شده است. به حرف های لنوو باتری ۷۴ واتی این دستگاه می‌تواند تا ۲۱ ساعت به پخش ویدیو پرداخته و تا ۱۱.۴ ساعت برای وب گردی مناسب باشد. مطابق ادعای لنوو این اولین محصول بدون کربن این شرکت بوده و ادعای مورد نظر توسط موسسه استاندارد بریتانیا نیز مورد تایید قرار گرفته است.

ادامه مطلب
رونمای سامسونگ از ربات تجهیزبه پروژکتور به نام Ballie در CES 2024



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها