رونمای سامسونگ از ربات تجهیزبه پروژکتور به نام Ballie در CES 2024

تکنا


سامسونگ در نمایشگاه امسال از یک ربات تازه به اندازه یک توپ بولینگ به نام Ballie رونمایی کرده است که می‌تواند شما را در خانه جستوجو کند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات تازه سامسونگ که در مراسم اختصاصی نمایشگاه امسال رونمایی شده است امکان مدیریت لوازم هوشمند را در خانه داشته و می‌تواند با پشتیبانی پروژکتور خود روی زمین سقف یا حتی دیوار به نمایش تصاویر و ویدیوها بپردازد.

اولین نسخه از این ربات در سال ۲۰۲۰ معارفه شده می بود و اکنون نسخه تازه آن در اندازه بزرگتر و با قابلیت‌های گسترش یافتهتر معارفه شده است. این ربات با اندازه یک توپ بولینگ با پشتیبانی حسگر لایدار و یک پروژکتور ۱۰۸۰p کار می‌کند.

درون این ربات دو لنز قرار دارد که امکان پخش فیلم و تماس‌های ویدیویی را به کاربران می‌دهد. این ربات می‌تواند روی سطح زمین به صاحب خود در زمان برگشت از سر کار خوش آمد بگوید. این چنین از طریق پروژکتور خود می‌تواند به پخش محتوا پرداخته و سرگرم کننده حیوانات خانگی باشد. امکان کنترلی ربات Ballie از طریق فرمان‌های صوتی و یا مطلب‌های متنی وجود دارد. این چنین از طریق آن می‌توان کنترل لوازم هوشمند خانگی را نیز انجام داد. تا این مدت اطلاعات دقیق‌تری در رابطه این محصول انتشار نشده است و نمی‌دانیم قرار است با چه قیمت و در چه وقتی به بازار اراعه بشود.

ادامه مطلب
هواوی در آینده‌ای نزدیک هدستی شبیه ویژن پرو اراعه خواهد کرد
آخرین مطالب



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها