۵ علت برای منفعت گیری از دوربین مداربسته در منزل و محل کار

5 دلیل برای استفاده از دوربین مداربسته در منزل و محل کار


دوربین‌های مداربسته یک راه عالی برای محافظت از کسب‌وکار شما می باشند. منفعت گیری از دوربین مدار بسته در منزل و محل کار به‌طور فزاینده‌ای رایج شده است. مزایای منفعت گیری از دوربین مدار بسته بی‌شمار است، از دستگیری مجرمان و افت سرقت کارکنان گرفته تا نظارت بر اماکن و جلوگیری از تشکیل آشفتگی توسط مشتریان ناخشنود. در این مقاله، چند علت مهم برای نصب سیستم دوربین مدار بسته در منزل و محل کار گفتن می‌بشود و اطلاعاتی در رابطه خرید دوربین مداربسته اراعه شده است.

دوربین مدار بسته چیست و چطور کار می‌کند؟

دوربین مدار بسته به شما این امکان را می‌دهد که هم در داخل و هم در خارج از خانه و محل کار خود فیلم‌برداری کنید. شما می‌توانید هر تعداد دوربین امنیتی را که دوست دارید در اطراف خانه و محل کار خود نصب کنید و سیستم‌های مدرن به شما امکان خواهند داد که یک دوربین هوشمند را به تلفن هوشمند خود اتصال دهید تا بتوانید حتی وقتی‌که در خانه و محل کار نیستید، آنجا را نظارت کنید.

۱. جلوگیری از جرم و جنایت

دوربین مدار بسته قسمت الزامی هر مطرح امنیتی در کسب‌وکار شما است. منفعت گیری از دوربین‌ مداربسته در منزل و محل کار در جلوگیری از سرقت و خرابکاری و جلوگیری از ورود غیرقانونی به محل کسب‌وکار شما پشتیبانی می‌کند. یک دوربین مداربسته با کیفیت جلوی مجرمان قبل از نزدیک شدن به ساختمان را می‌گیرد و از هرگونه صدمه شدید جلوگیری می‌کند.

ادامه مطلب
معارفه محصولات دوربین مداربسته بیسیم

اگر فردی بخواهد به انبار یا فضای ذخیره‌سازی اقلام با قیمت نفوذ کند، تلاش او خنثی خواهد شد. مجرمان از نفوذ به خانه و سرقت از شما یا ارتکاب جرائم دیگر همانند خرابکاری و رفتارهای ضداجتماعی منصرف خواهد شد. اکثر مجرمان دوست دارند به مناطقی بدون دوربین مداربسته نفوذ کنند.

۲. نگه داری امنیت کارکنان

سیستم‌های دوربین مدار بسته در نگه داری امنیت کارکنان در محل کار سودمند می باشند. اگر یکی از کارکنان به علت استشاق موادشیمیایی خطرناک همانند آمونیاک، سفیدکننده و غیره مسموم شده باشد، می‌توانید او را نجات دهید. شما می‌توانید حرکات آنها را در اطراف ساختمان نظارت کنید تا از تماس آنها با مواد مضری که به آنها صدمه می‌رساند جلوگیری به‌عمل آورید.

ادامه مطلب
سازمان های فضایی چین و آمریکا برای نخستین بار با یکدیگر همکاری می کنند

۳. ادله سودمند کیفری

منفعت گیری از دوربین‌ مداربسته در منزل و محل کار راهی عالی برای جمع‌آوری شواهد جنایی درنظر گرفته می‌بشود. شما باید از تجهیزات و ضبط‌کننده‌های مناسب منفعت گیری کنید تا بتوانید شواهد کافی اراعه دهید. هرچه شواهد بیشتری داشته باشید، راه اندازی پرونده علیه مظنون برای شما آسان‌تر خواهد می بود.

۴. مانع و بازدارنده بصری

بعد از دیدن دوربین‌های مدار بسته، سارق منصرف می‌بشود. جلوگیری از نفوذ مجرمین زیاد بهتر و آسان‌تر از مقابله با آنان است. دوربین مداربسته می‌تواند یک عامل بازدارنده برای مجرمان باشد، به خصوص در رابطه جرایم برنامه‌ریزی شده. گمان این که دزدان خانه شما را مقصد قرار دهند زیاد کمتر است و در نتیجه، خانه شما امن‌تر خواهد می بود.

۵. اسایش خاطر با منفعت گیری از دوربین‌ مداربسته در منزل و محل کار

نصب دوربین مداربسته در خانه به شما مطمعن خاطر و اسایش بیشتری می‌دهد چون یقین هستید که خانه شما در امنیت کامل قرار دارد، به‌خصوص در مناطقی که مقدار جرم و جنایت بالا است. به‌همین ترتیب، نصب دوربین در محل کار خطر خرابکاری، یکی از رایج‌ترین تهدیدهایی که امروزه مشاغل با آن روبرو می باشند، را افت می‌دهد.

ادامه مطلب
مزایا و ویژگی های نصب انواع دوربین مدار بسته

برای مثال اشتباهی که یک کارمند انجام می‌دهد، همانند سرقت از کارفرمای خود یا تشکیل خطایی در سایت شغلی که به اموال شخص فرد دیگر صدمه می‌رساند، همه انها در دوربین قابل مشاهده می باشند. به این علت، نصب دوربین مدار بسته در محل کار به این معنی است که شما می‌توانید هرگونه تخلف را تشخیص دهید و از وقوع هر گونه نادرست جلوگیری به‌عمل آورید!

بهترین مکان نصب دوربین مدار بسته

اولین سوالی که باید به آن جواب دهید محل نصب دوربین‌های مداربسته است. برای منفعت گیری از دوربین مداربسته در آپارتمان و ویلا و محل کار، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • درها و پنجره‌های طبقه همکف: بدیهی است که سارقان می‌توانند به‌راحتی داخل خانه شوند، از طریق درها یا پنجره‌های طبقه همکف، دقیقا همانند صاحب خانه‌ها. نصب دوربین در طبقه همکف، چه در داخل و چه در خارج از ساختمان، زیاد مهم است.
  • راه‌پله یا راهرو: هر منطقه متمرکزی که سارقان برای ورود به خانه شما از آنجا عبور می‌کنند باید تحت نظر باشد که به گمان زیاد یک راهرو در طبقه اول یا یک راه پله منتهی به بالا است.
  • مناطق کاربردی: امکان پذیر بخواهید تکه‌هایی که زیاد تر رفت‌و آمد دارید، همانند اتاق نشیمن یا آشپزخانه را با نصب دوربین مداربسته ایمن سازید.
  • حیاط: حیاط جلویی و پشتی خانه را با نصب دوربین‌های مداربسته برای فضای باز ایمن کنید، چون این مکان‌ها مخفیگاه‌های خوبی برای سارقان می باشند، به خصوص اگر محوطه گسترده باشد.
  • زیرزمین: اگرچه نظارت بر زیرزمین برخلاف محیط داخلی و حیاط خانه، کمتر الزامی است، اگر اشیای قیمتی را در آنجا نگهداری می‌کنید، قیمت افزودن یک دوربین امنیتی را نیز دارد. با منفعت گیری از دوربین‌ مداربسته در منزل و محل کار، محیط خود را ایمن می‌کنید.
ادامه مطلب
ویژگی‌های بعدی ایکس استریم بازی و خرید آنلاین خواهند بود

خرید دوربین مداربسته

شرکت‌های بسیاری در ایران انواع دوربین مداربسته را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. این دوربین‌ها به دو دسته‌ دوربین‌های آنالوگ و دوربین‌های تحت شبکه که عکس دیجیتالی ضبط می‌کنند، تقسیم خواهد شد. برای خرید دوربین مداربسته، با دقت‌به نیاز‌های خود، به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

جمع‌بندی

منفعت گیری از دوربین مدار بسته در منزل و محل کار به جلوگیری و افت جرم و فراهم آوردن محیطی امن‌تر برای کارمندان و ساکنین یک خانه پشتیبانی می‌کند. دوربین مداربسته مدرن امکان نظارت از راه دور را بر روی رایانه، تبلت یا تلفن همراه از طریق اتصال ایمن اینترنتی فراهم می‌کند. شما می توانید انواع دوربین های امنیتی را از فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته تاپ دوربین با نازل ترین قیمت بازار خریداری کنید.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها