قابلیت Circle to Search برای جستجوی بهتر در گوگل به گلکسی اس ۲۴ می‌آید

تکنا


سامسونگ در گوشی گلکسی اس ۲۴ به گفتن پرچمدار تازه خود علاوه بر معارفه هوش مصنوعی Galaxy AI قابلیت اختصاصی Circle to Search را نیز معارفه کرده است. این قابلیت اختصاصی طی همکاری سامسونگ با گوگل به سری گلکسی اس ۲۴ اضافه شده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی تازه گوشی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ به کاربران پشتیبانی می‌کند تا بتوانند تنها با کشیدن یک دایره روی نمایشگر و داشتن یک دکمه به جستجوی محتوای روی نمایشگر بپردازند.

این ویژگی می‌تواند راهکاری ساده و راحت برای جستجو در اینترنت باشد. سامسونگ تصمیم دارد این ویژگی را در سه عضو خانواده گلکسی اس ۲۴ به کاربر اراعه کند. این چنین این ویژگی در گوگل پیکسل ۸ و ۸ پرو نیز اراعه خواهد شد. در واقع پنج دستگاه نام برده شده در اراعه این ویژگی نسبت به دیگر دستگاه‌ها پیشتاز می باشند.

ادامه مطلب
اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ درآمد تبلیغاتی بیشتری نسبت به یوتیوب داشته است_رنگو

کاربران این منفعت گیری از این ویژگی در کنار داشتن یک دکمه مجازی در صورتی که دور هر محتوای دلخواه را خط بکشند می‌توانند آن را به راحتی جستجو کنند. بعد از این عمل نتایجی در رابطه جستجوی چیزی که دور آن خط کشیده شده است به نمایش در می‌آید. این چنین این قابلیت امکان جستجوی ترکیبی را نیز به کاربر خواهد داد. اگرچه این ویژگی می‌تواند همانند قابلیت لنز گوگل باشد اما کاربران امکان منفعت گیری از این قابلیت را در هر تکه از گوشی خود خواهند داشت.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ساخت عکس اشخاص با منفعت گیری از هوش مصنوعی Gemini گوگل به علت اشتباه متوقف شد



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها