شارژدهی گلکسی اس ۲۴ اولترا نسبت به آیفون ۱۵ پرومکس ۳ ساعت زیاد تر است

شارژدهی گلکسی اس ۲۴ اولترا نسبت به آیفون ۱۵ پرومکس ۳ ساعت بیشتر است


در آزمایش باتری که روی گوشی پرچمدار تازه سامسونگ انجام گرفته اشکار شد این گوشی سامسونگ می‌تواند نسبت به آیفون ۱۵ پرومکس ۳ ساعت زیاد تر شارژدهی داشته باشد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گلکسی اس ۲۴ اولترا به گفتن پرچمدار سال ۲۰۲۴ توسط سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی شبیه نسل قبل خود معارفه شد. با بهبودهای انجام گرفته دوام شارژ آن نسبت به نسخه قبلی خود زیاد تر شده است. گوشی از نظر شارژدهی آیفون ۱۵ پرو مکس اپل را نیز پشت سر می‌گذارد.

تایمز گاید که تست باتری تلفنها را با شدت روشنایی ۱۵۰۰ نیت مورد آزمایش قرار داده و در این حالت با اتصال به ۵G اغاز به وبگردی می‌کند توانسته عمر باتری تلفنها را با این معیار بسنجد. تلفنهایی که در فهرست بهترین گوشی از نظر عمر باتری قرار دارند طبق معمولً با یک بار شارژ کامل می‌توانند حداقل ۱۲ ساعت در این حالت روشن بمانند. در این بین گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا توانسته در بین تلفنهای غیر گیمینگ از شارژدهی بالاتری برخوردار باشد.

ادامه مطلب
جزئیات تازه هدست Mirror Lake متا شباهت آن را به اپل ویژن پرو مشخص می کند

گوشی تازه سامسونگ مدل اولترا توانست با نرخ نوسازی نمایشگر و تنظیمات آن در حالت تطبیقی تا ۱۶ ساعت و ۴۵ دقیقه روشن بماند. در این بین آیفون ۱۵ پرومکس نیز در این آزمایش نزدیک به ۱۴ ساعت شارژدهی داشت که نسبت به اس ۲۴ اولترا ۳ ساعت کمتر بوده است. این در حالی است که گلکسی اس ۲۳ اولترا در آزمایش شبیه توانسته می بود تنها ۱۲ ساعت و ۲۲ دقیقه شارژدهی داشته باشد. بعدی پیکسل ۸ پرو است که در این حالت ۱۰ ساعت و ۳ دقیقه دوام آورده و بعد از آن خاموش شده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اپل کارمزدهای اپ استور را مطابق قانون بازارهای دیجیتال تحول می‌دهد



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها