نمایش قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ در ۸ شهر جهان انجام می‌بشود

نمایش قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ در ۸ شهر جهان انجام می‌شود


مطابق اظهار سامسونگ بعد از اتفاقات گلکسی آن پکد مراکز تجربی سامسونگ در ۸ شهر جهان راه اندازی می‌بشود تا با منفعت گیری از آن بتوان قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی را مشاهده کرد. این شهرها شامل بانکوک، سئول، لندن، برلین، دوبی، نیویورک، پاریس و بارسلون خواهد می بود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سری گلکسی اس ۲۴ به گفتن نسل بعدی تلفنهای پرچمدار سامسونگ همراه با قابلیت‌های هوش مصنوعی این شرکت در تاریخ ۲۷ دی ماه معارفه خواهد شد. این شرکت کره‌ای تصمیم دارد فضای توانایی مربوط به این هوش مصنوعی را در ۸ شهر جهان افتتاح کند طرفداران ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی می‌توانند قابلیت‌های آن را مورد منفعت گیری قرار دهند.

در این مراکز کاربران می‌توانند نوآوری‌های مربوط به این هوش مصنوعی در محصولات را مشاهده کنند. استفانی چوی رئیس بازاریابی کسب و کار توانایی موبایل در شرکت سامسونگ در این مورد می‌گوید: این توانایی برای اولین بار به طرفداران گلکسی تشکیل می‌بشود و آنها می‌توانند در این دوره‌های تازه نوآوری‌ها را از نزدیک تماشا کرده و گلکسی AI قرار است به این افراد اجازه دهد تا پتانسیل خود را کشف کنند. با اهمیت ترین ویژگی این هوش مصنوعی در گوشی های گلکسی منفعت گیری از آن در مرورگر و ساخت ویدیوهای اسلوموشن خواهد می بود. این چنین در خلاصه سازی صفحات وب و متون نیز کاربرد دارد.

ادامه مطلب
سرنوشت Galaxy AI بعد از سال ۲۰۲۵ مبهم باقی مانده است



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها