پوستر انتشار شده از شیائومی تاریخ اراعه جهانی سری شیائومی ۱۴ را مشخص می کند

پوستر منتشر شده از شیائومی تاریخ عرضه جهانی سری شیائومی ۱۴ را نشان می‌دهد


مدیرعامل شیائومی یک پوستر از سری تازه تلفنهای این شرکت انتشار کرده که در آن تاریخ اراعه جهانی سری شیائومی ۱۴ اشکار شده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی تصمیم دارد سری ۱۴ تلفنهای خود را در تاریخ ۲۵ فوریه یا ۶ اسفند ماه به طور جهانی اراعه کند. مدیرعامل این شرکت با انتشار کردن یک پوستر تاریخ اراعه جهانی این گوشی را اشکار کرده است. در این بین برخی گمان زنی‌ها در رابطه اراعه شیائومی ۱۴ اولترا نیز انتشار شده است.

لی جون مدیر عامل شیائومی اخیراً پستی را در شبکه اجتماعی ایکس انتشار کرده که در آن به تاریخ اراعه جهانی سری شیائومی ۱۴ در ششم اسفند ماه اشاره دارد. این در حالی است که این شرکت چند ماه قبل تلفنهای شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو را در چین رونمایی کرده و مطابق سیاست این شرکت به گمان زیادً در کشورهای دیگر نیز با تاخیر چند ماهه اراعه خواهند شد. به گمان زیادً خبرهای بیشتری در رابطه انتشار کردن جهانی شیائومی ۱۴ در روزهای آینده انتشار خواهد شد. گمان دارد همراه با اراعه جهانی این تلفنها مدل اولترا و شیائومی پد ۷ نیز رونمایی شوند.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی مولد گوگل به نام Genie برای تبدیل تصاویر به بازی انتشار شد

شایعه ها انتشار شده نشان خواهند داد شیائومی ۱۴ اولترا تجهیزبه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بوده و با قابلیت اتصال ماهواره ای دو طرفه اراعه خواهد شد. این چنین در تکه دوربین دارای قابلیت‌های بیشتری نسبت به مدل پرو است. مدل اولترا با دیافراگم متغیر و ماژول دوربین چهارگانه اراعه می‌بشود. این چنین یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی نیز در آن به کار رفته است. مطابق پیش‌بینی‌های انجام گرفته به گمان زیادً شیائومی ۱۴ اولترا یک دوربین تله فوتو از نوع پریسکوپی و ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. این چنین یک لنز اولترا واید ۵۰ مگات پیکسلی و تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی نیز همراه با آن قرار دارند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
شرکت انی دسک دعوا سایبری به سیستم‌های خود را مورد تایید قرار داد

در حالی که تا این مدت هیچ کدام از اطلاعات انتشار شده توسط شیائومی تایید نشده است انتظار می‌رود طراحی مدل اولترا هم همانند دیگر اعضای این خانواده باشد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها