یک محقق امنیتی مدعی وجود صدمه پذیری در اپل ویژن پرو شد

یک محقق امنیتی مدعی وجود آسیب پذیری در اپل ویژن پرو شد


یک محقق امنیتی مدعی شد توانسته با کشف صدمه پذیری در اپل ویژن پرو آن را جیلبریک کرده و نوعی بدافزار نیز برای آن گسترش دهد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بعد از انتشار کردن و اراعه هدست اپل ویژن پرو از روز جمعه به بازار یک محقق امنیتی مدعی شده است یک صدمه پذیری در کرنل ویژن او اس اشکار کرده و توانسته از طریق قفل شکنی بدافزار آن را بسازد. طبق معمولً محققان امنیتی و گسترش دهندگان بدافزار در زمان اراعه اولیه محصول به بازار سراغ آن رفته و برای نفوذ به سیستم عامل آن به جستوجو راهی می باشند.

به جستوجو راهی برای نفوذ به سیستم عامل آن خواهند می بود. از ایرو بعد از معارفه اپل ویژن پرو محققان به جستوجو تشکیل مشکلات امنیتی در آن می باشند. انتشار شده توسط جوزف راوی چندران دانشجوی دکترای امنیت در دانشگاه ام آی تی مشخص می کند یک صدمه پذیری از نوع کرنل در این هدست شناسایی شده که می‌تواند اولین مورد از آن محسوب بشود.

ادامه مطلب
آیفون ۱۶ پرو احتمالاً با قابلیت پشتیبانی از وای فای و مودم 5G بهبود یافته عرضه می‌شود

در پست انتشار شده توسط راوی چندران تصاویر قرار دارد که مشخص می کند اپل ویژن پرو به این صدمه پذیری چه واکنشی نشان داده است. مطابق این تصاویر هدست حقیقت ترکیبی اپل به علت وجود این صدمه پذیری از کاربر می‌خواهد تا هدست را خارج کرده و مجدداً بعد از ۳۰ ثانیه آن را راه اندازی کند. سپس هشداری به کاربر نشان داده می‌بشود که منظور مهم آن از کار افتادن هسته مهم دستگاه است. راوی چندران عکس فرد دیگر از برنامه Vision Pro Crasher انتشار کرده که در آن پیغامی در رابطه با دکمه Crash My Vision Pro مشاهده می‌بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بلومبرگ از پروژه ربات خانگی اپل پرده برداشت_رنگو

تا این مدت اشکار نیست ادعای این محقق ام آی تی به اپل خبر رسانی شده است یا خیر با دقت به استقبال زیاد خوب از ویژن پرو و تمایل اپل به کار روی مشکلات امنیتی به گمان زیادً این شرکت در صورت افشای اطلاعات مشکل به روز رسانی جدیدی را برای رفع کردن آن انتشار خواهد کرد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها