برند نوکیا در سال ۲۰۲۴ نزدیک به ۱۷ گوشی تازه برای معارفه آماده کرده است

برند نوکیا در سال ۲۰۲۴ حدود ۱۷ گوشی جدید برای معرفی آماده کرده است


نوکیا تصمیم دارد در کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۲۴ برخی از مدل‌های مربوط به تلفنهای تازه خود را معارفه کند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت HMD مربوط به برند محبوب نوکیا برخلاف خبرهای قبل مبنی بر خداحافظی از بازار موبایل در حال ساخت ۱۷ مدل گوشی تازه برای اراعه به بازار است. گزارش‌هایی که اخیراً در رابطه این برند انتشار شده است مشخص می کند این شرکت در سال جاری میلادی نزدیک به ۱۷ گوشی تازه از برند نوکیا را داخل بازار می‌کند.

تا این مدت جزئیاتی در رابطه ویژگی‌های مربوط به تلفنهای آینده نوکیا و مشخصات آنها انتشار نشده است. اما به گمان زیادً این دستگاه‌ها با دقت به نیازهای گوناگون کاربران به بازار اراعه خواهند شد. این خبرها در حالی انتشار شده است که تا این مدت دستگاه‌های مورد نظر در مرحله آزمایشی خود قرار داشته و زمان اراعه آنها نیز به طور دقیق اشکار نشده است. این چنین شایعاتی انتشار شده که مشخص می کند برند نوکیا تصمیم دارد برخی از مدل‌های مربوط به تلفنهای تازه خود را در کنگره جهانی موبایل معارفه کند.

ادامه مطلب
شغل تریدری در ایران | آیا تریدری شغل خوبی است؟

باید دید در آینده برند نوکیا با آخر رساندن قرارداد جاری خود با HMD در سال ۲۰۲۶ چطور در بازار موبایل به فعالیت خود ادامه خواهد داد. یقیناً امکان دارد نوکیا با اراعه و معارفه محصولات کمتر هم چنان به وجود خود در بازار ادامه داده و HMD Global نیز می‌تواند روی تجاری سازی برند خود تمرکز کند.

گزارش‌های انتشار شده مشخص می کند نوکیا در سال ۲۰۲۴ به جستوجو اراعه ۱۷ گوشی تازه است. در حال که شایعه ها قبلی نشان می‌داد نوکیا به آخر کار خود در بازار موبایل نزدیک شده و تصمیم دارد به طور کامل از آن خداحافظی کند. اما قرارداد جاری بین برند نوکیا و کمپانی HMD به طور رسمی مشخص می کند این برند تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۶ در این بازار به فعالیت خود ادامه داده و به طور یک برند نمادین در بازار موبایل وجود داشته باشد.

ادامه مطلب
معارفه محصولات دوربین مداربسته بیسیم



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها