مایکروسافت عدم انتشار کردن ویندوز ۱۲ در سال ۲۰۲۴ را تایید کرد

مایکروسافت عدم انتشار ویندوز ۱۲ در سال ۲۰۲۴ را تایید کرد


مایکروسافت تصمیم دارد نسخه تازه و تجاری ویندوز ۱۱ را در سال ۲۰۲۴ با نام ۲۴ اچ تو انتشار کند.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در گزارشی که اخیراً در رابطه مایکروسافت و انتشار کردن ویندوز ۱۲ انتشار شده است مشخص می کند نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز با نام ویندوز ۱۱ تجاری با نام ۲۴H2 خواهد می بود و ویندوز ۱۲ در سال ۲۰۲۴ انتشار نخواهد شد. در این گزارش اطلاعاتی در رابطه تغییرات نسخه پیش نمایش تازه ویندوز ۱۱ نیز مشاهده می‌بشود که مشخص می کند مایکروسافت هم چنان امسال نیز به روز رسانی سیستم عامل خود را با نام ویندوز ۱۱ ادامه می‌دهد.

مطابق گزارش انتشار شده در اعلامیه مربوط به تغییرات مربوط به نسخه پیش نمایش تازه ویندوز ۱۱ آمده است: کاربران از امروز ناظر به روز رسانی نسخه تازه اینسایدرهای ویندوز با نام ۲۴H2 در تنظیمات خواهند می بود که در کانال‌های Canary و Dev مشاهده خواهد شد. این نسخه از ویندوز ۱۱ همان به روز رسانی سالانه امسال مایکروسافت است.

ادامه مطلب
مایکروسافت نسبت به منفعت گیری از هوش مصنوعی توسط چین و اخلال در انتخابات آمریکا هشدار داد_رنگو

پیش از این در گزارش‌های بسیاری اظهار شده می بود نسخه تازه از پلتفرم ویندوز با تمرکز روی ازمایش ها هوش مصنوعی نسل تازه و با نام ویندوز ۱۲ اراعه می‌بشود.اما اکنون مایکروسافت اصرار کرده که این چنین چیزی انتشار نخواهد شد. یقیناً تا این مدت جزئیات مربوط به آپدیت تازه اشکار نشده است اما به نظر می‌رسد در این نسخه مایکروسافت کانال‌های Canary و Dev برنامه اینسایدر را ادغام کرده و اکنون نسخه‌های شبیهی از آنها دریافت می‌بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مرخصی استعلاجی؛ هرآنچه باید بدانید

از جمله ویژگی‌هایی که برای آپدیت تازه ویندوز می‌توان به آنها اشاره کرد شامل حمایتاز دستورات Sudo است که برای کاربران لینوکس انتشار شده است. از طرفی قابلیت‌های هوش مصنوعی Copilot نیز ارتقا یافته و تغییرات بصری نیز در این نسخه اراعه خواهد شد. گمان می رود نسخه تازه ویندوز نسخه ای از این پلتفرم با نام Germanium  باشد و در آینده به علت تمرکز روی هوش مصنوعی با نام ویندوز ۱۲ انتشار بشود.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها