تعبیر خواب حامله بودن؛ ۱۴ خواب رایج درمورد بارداری و معنی آنها

تعبیر خواب حامله بودن - زنی باردار در حال استراحت و شاید خواب‌دیدن


اگر خانمی مجردید یا تصمیم بچه‌دارشدن ندارید، امکان پذیر خواب بارداری مقداری شگفت و احتمالا دلواپس‌کننده به‌ نظر بیاید. در صورتی‌ که شما هم این چنین خوابی دیده‌اید و دلواپس شده‌اید، باید بگوییم که تعبیر خواب حامله بودن زیاد تر اوقات هیچ ربطی به بارداری در دنیای واقعی ندارد. در واقع خواب‌های بارداری طبق معمول به بخشی از زندگی ما مرتبط‌اند که در مرحله رشد و پیشرفت قرار دارد. برای مثال اگر اکنون روی برنامه‌ای برای گسترش کسب‌و‌کارتان یا گرفتن مدرک تحصیلی تمرکز دارید، امکان پذیر خواب بارداری ببینید. در این مقاله، ۱۴ تعبیر خواب بارداری را نقل می‌کنیم که هرکدام شرایط خاصی را توصیف می‌کنند تا خواب مدنظرتان را بهتر تعبیر کنید.

۱. اگر خود شما در خواب باردارید

اگر شما هم با جست‌وجوی عبارت تعبیر خواب بارداری خودم به این صفحه رسیده‌اید، این قسمت مخصوص شما است. در صورتی‌ که در سن باروری هستید، خواب بارداری امکان پذیر یادآور و هشداری از سمت ساعت بیولوژیکی بدن شما باشد. این دسته از خواب‌ها بین خانم‌های باردار نیز رایج است. یقیناً اگر مجردید و این چنین خوابی دیده‌اید، دلواپس نباشید. تعبیر خواب حامله بودن دختر مجرد یا در کل تعبیر خواب بارداری به‌معنی این است که چیزی در زندگی شما اغاز به رشد و گسترش کرده است. این چیز امکان پذیر ایده‌‌ای برای کسب‌و‌کار تازه، هدفی که اکنون در ذهن دارید، مهاجرت یا تغییری در زندگی‌تان باشد.

حال اگر خواب ببینید که در دوره خاصی از بارداری‌تان برای مثال سه‌ماهه آخر حاملگی قرار دارید، اشکار می‌بشود کجای مسیر رسیدن به مقصد قرار دارید و چه مقدار به مقصد نزدیک هستید.

بعضی اوقات اوقات نیز خواب‌ها معنی ساده‌ای دارند. برای مثال اگر در خواب باردارید و بابت آن شوق دارید، امکان پذیر به این معنی باشد که آمادگی کافی برای مادرشدن در دنیای واقعی را کسب کرده‌اید.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نزدیک بینی چشم؛ علت، علائم و درمان چیست؟

زیاد‌ها بر این باورند که جنسیت نوزاد در خواب معنی خاصی دارد. برای مثال اگر خواب ببینید که باردارید و فرزندتان دختر است، تعبیر این خواب به خصوصیت‌های زنانه و در روبه رو خواب حاملگی پسر به خصوصیت‌های مردانه وجود شما اشاره می‌کند.

۲. اگر یکی از آشناهایتان در خواب باردار است

احتمالا از خود سوال کنید اکنون که تعبیر خواب حامله بودن خودم را می‌دانم، تعبیر خواب حاملگی دیگران چه می‌بشود؟ پاسختان را در این قسمت خواهید گرفت.

اگر خواب بارداری یکی از نزدیکانتان را ببینید، امکان پذیر به این معنی باشد که ناظر رشد و پیشرفت او هستید. از طرفی اگر خواب بارداری فردی را ببینید که به او نزدیک نیستید، به گمان زیاد آن شخص بیانگر بخشی از وجود شما است که در حال رشد و پیشرفت است. برای مثال اگر خواب بارداری همکار خودتان را ببینید که در دنیای واقعی به داشتن مهارتی خاص معروف است، به گمان زیاد قرار است در آن توانایی پیشرفت کنید.

۳. اگر غریبه‌ای در خواب باردار است

تعبیر خواب حامله بودن دیگران به بخشی از وجود خودتان برمی‌گردد که شناخت درستی از آن ندارید. برای مثال امکان پذیر به‌تازگی سرگرمی جدیدی همچون گل‌دوزی را اغاز کرده باشید و از آن لذت ببرید و تصمیم پیشرفت در این عرصه را داشته باشید. در این صورت امکان پذیر خواب غریبه‌ای باردار را ببینید.

ادامه مطلب
روش های ترکیبی جوانسازی و لیفت پوست صورت

۴. اگر در خواب زایمان می‌کنید

خانم‌های باردار امکان پذیر به‌وفور خواب زایمان ببینند. در صورتی‌ که باردار نیستید و خواب زایمان دیده‌اید، یعنی تلاشتان برای کاری نتیجه داده‌ است. طبق معمول افرادی که به موفقیتی همچون دریافت مدرک تحصیلی یا اغاز کسب‌وکار تازه می‌رسند، این چنین خوابی می‌بینند.

اگر در خواب بدون هیچ دردی زایمان می‌کنید، پیامی از سمت ناخودآگاهتان دارید که به شما می‌گوید دلواپس نباشید و فقط به پایان هدفتان نظیر انجام پروژه یا کسب مدرک تحصیلی فکر کنید.

اگر در خواب زایمان درد فیزیکی حس کردید، یعنی اکنون از درد احساسی رنج می‌برید، اما در انتهای مسیرید و با مقداری سختی به مقصد خود می‌رسید.

۵. اگر در خواب ناظر زایمان‌کردن شخصی دیگرید

اگر در خواب زایمان‌کردن شخصی جز خودتان را ببینید، یعنی ناظر سخت‌کوشی دیگران بوده‌اید و از تلاش آنها انگیزه گرفته‌اید. در این مورد همچون باقی موارد، تعبیر خواب بارداری دختر مجرد فرقی با خانم‌های متأهل یا باردار ندارد.

۶. اگر شخصی در خواب به شما بگوید که گمان می‌کند شما باردارید

اگر اکنون تلاش دارید بچه‌دار شوید، دیدن این خواب امکان پذیر به‌معنی این باشد که تلاشتان پیروزی‌آمیز بوده و باردار شده‌اید. در غیر این صورت، دو تعبیر دارد. امکان پذیر به این معنی باشد که اطرافیان فهمید تحول جدیدی در شما شده‌اند یا این که شما می‌خواهید اطرافیان فهمید شوند که سرتان به چیزی تازه و شوق‌انگیز گرم است.

ادامه مطلب
تعبیر خواب خودکشی؛ معنی خودکشی خودمان یا دیگران در خواب

۷. اگر شما یا همسرتان در خواب تصمیم دارید بچه‌دار شوید

اگر خواب ببینید که شما یا همسرتان احساسات خود درمورد بچه‌دارشدن را ابراز می‌دهید، به گمان زیاد در ناخودآگاه خود به راه اندازی خانواده فکر می‌کنید. در صورتی‌ که راه اندازی خانواده فعلا در برنامه‌ زندگی‌تان نیست، دیدن این خواب به این معناست که باید زمان و انرژی بیشتری برای رابطه خود با شریک عاطفی‌تان صرف کنید یا چیزی به رابطه‌تان اضافه کنید که به رشد و پیشرفت آن پشتیبانی کند. برای مثال پیداکردن سرگرمی تازه که علتبشود زیاد تر با هم زمان بگذرانید جهت بهبود رابطه عاطفی شما می‌بشود.

۸. اگر خواب سقط جنین دیده‌اید

کابوس و خواب آشفته از علائم رایج بارداری، به‌خصوص در سه‌ماهه آخر حاملگی است، از این رو خواب سقط جنین در این برهه وقتی دور از ذهن نیست. خواب سقط جنین به این معنی نیست که قرار است این چنین اتفاقی بیفتد، بلکه زیاد تر نشان‌دهنده نگرانی‌های شما است. برای مثال اگر اولین بار است باردار شده‌اید یا بارداری پرخطر دارید، به گمان زیاد وجودتان پر از هراس و نگرانی است. ناخودآگاه شما با این خواب‌ها، تصمیم دارد هراس را از وجود شما برهاند.

اگر باردار نیستید و این چنین خوابی دیده‌اید، امکان پذیر سقط جنین نشانگر ایده، پروژه یا هدفی باشد که نتوانسته‌اید در زندگی واقعی در آنها موفق شوید. روی احساسی که در خواب داشته‌اید تمرکز کنید، چون این حس شبیه احساسی است که امکان پذیر در سناریویی شبیه در زندگی واقعی به شما دست دهد.

۹. اگر در خواب نوزادتان جابه‌جا می‌بشود و او را از دست می‌دهید

این چنین خوابی امکان پذیر پیامی از ناخودآگاه شما باشد تا حواستان را به کاری بدهید که اکنون به آن مشغولید. در واقع ناخودآگاهتان به شما می‌گوید این مقصد را کوچک نشمارید و حواستان به آن باشد.

ادامه مطلب
تعبیر خواب خیانت؛ چرا خواب خیانت می‌بینیم؟

۱۰. اگر در خواب دوقلو باردار هستید

این خواب امکان پذیر به دو صورت تعبیر بشود. اول این که امکان پذیر مشغله‌های بسیاری داشته باشید. برای مثال پروژه‌های گوناگون هم‌زمان یا عوامل استرس‌زا در رابطه عاطفی‌ از این دسته مشغله‌ها می باشند.

تعبیر دیگر این خواب دودل‌بودن درمورد چیزی است. برای مثال احتمالا درمورد قضیه‌‌ای احساسات ضدونقیضی دارید یا قرار است تصمیمی بگیرید که دو حالت دارد و نمی‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

۱۱. اگر در خواب تهوع صبحگاهی دارید

تهوع صبحگاهی در خواب نشانه حسی ناخوشایند است که در راه رسیدن به مقصد یا حتی در رابطه عاطفی‌تان در زندگی واقعی توانایی می‌کنید. در این صورت باید از خود سوال کنید آیا این حس ناخوشایند بخشی جدانشدنی از مسیر شما است یا بی‌علت جهت ناراحتی‌تان می‌بشود.

۱۲. اگر در خواب موجودی غیرانسانی را باردارید

اگر به‌تازگی در زندگی خود تغییری تازه داشته‌اید که تابه‌حال آن را توانایی نکرده‌اید و همه‌چیز برایتان ناآشناست، امکان پذیر خوابی ببینید که در آن موجودی غیرانسانی و فضایی را باردارید. این چنین خوابی امکان پذیر پیامی از ناخودآگاه شما باشد تا خود را با شرایط تازه وفق دهید.

ادامه مطلب
پادکست ورزشی؛ بهترین‌ها درباره علم ورزش، اخبار و حاشیه‌های جذاب

۱۳. اگر در خواب نوزادی بدمنظر به دنیا می‌آورید

با این که همه نوزادان به‌خودی‌خود قشنگ می باشند، تعبیر بارداری در خواب و زایمان نوزادی بدمنظر امکان پذیر پیامی برای شما داشته باشد. این خواب یعنی به‌تازگی چیزی به زندگی‌تان اضافه شده است که از آن راضی نیستید. در واقع ناخودآگاهتان به شما می‌گوید باید خود را با این شرایط ناخوشایند تازه وفق بدهید، چراکه خودتان مسئول آن بوده‌اید.

۱۴. اگر در خواب از سر یا عضوی غیرعادی از بدن زایمان می‌کنید

امکان پذیر خواب ببینید نوزاد شما از سر یا برای مثال دستانتان به‌ دنیا می‌آید. ناخودآگاه شما برای انتخاب این عضو بدن هدفی داشته است، از این رو باید دقت کنید که از کدام عضو غیرعادی بدن زایمان می‌کنید. از خود سوال کنید این عضو بدن طبق معمول برای چه کاری منفعت گیری می‌بشود. برای مثال از سر برای فکرکردن منفعت گیری می‌کنیم، بعد خواب زایمان از سر امکان پذیر به‌معنی نحوه تفکری تازه باشد.

شما بگویید

فرقی نمی‌کند خواب حامله بودن دختر مجرد دیده باشید یا شخصی دیگر را، در هر صورت تعبیر خواب حامله بودن به تغییرات تازه زندگی برمی‌گردد. در کل خواب‌هایمان با افکار و اتفاقاتی که اخیرا برای ما افتاده‌اند شکل می‌گیرند. با مقداری دقت و قیاس اتفاقات زندگی واقعی و خواب می‌توان تعبیری کلی به دست آورد. آیا شما هم به‌تازگی خواب بارداری دیده‌اید؟ تعبیر خواب مذکور با شرایط شما در زندگی واقعی صدق می‌کند؟


فروشگاه چطور - مجموعه صوتی زبان بدن


به پشتیبانی زبان بدن، ناگفته‌ها را بگویید و بشنوید






منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها