بهترین برنامه میکاپ صورت در آیفون و اندروید

بهترین برنامه میکاپ صورت در آیفون و اندروید


چه بخواهید با گوشی اندروید یا آیفون خود یک سلفی بگیرید، چه این که فقط دوست داشته باشید خود را با ظاهری متفاوت ببینید یا این که عکس‌های خاصی را از خود در گالری گوشی ذخیره کنید، منفعت گیری از یک برنامه میکاپ صورت می‌تواند در این عرصه به شما پشتیبانی کند.

لیستی که در ادامه معارفه می‌کنیم، خلاصه ای از محبوب ترین برنامه‌های میکاپ صورت را پوشش می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها برای صاف کردن پوست، تحول رنگ رژ لب یا رنگ چشم‌ها و حتی تحول فرم صورت به شکل ظاهری تازه منفعت گیری کنید.

برنامه میکاپ صورت (Airbrush)

ایر براش یک برنامه ویرایشی فوق العاده در تلفنهای اندرویدی محسوب می‌بشود که به کاربر پشتیبانی می‌کند تا هر گونه لکی را از روی صورت خود پاک کند، چین و چروک را حذف کرده و علتسفیدتر شدن آن بشود. در این برنامه به مجموعه ای از براش‌های گوناگون برای رنگ‌های پوست متنوع دسترسی خواهید داشت که می‌توانید تصاویر پرتره خود را با منفعت گیری از آن‌ها زیباتر کنید.

علاوه بر این موارد شما می‌توانید از (Airbrush) برای اعمال فیلترهای شیک همانند سفید کردن دندان‌ها و موارد دیگر نیز منفعت مند شوید. مزیت برتر این برنامه‌، همراه داشتن چندین ابزار گوناگون برای روتوش کردن عکس‌های سلفی به بهترین شکل امکان پذیر. از ویژگی‌های این برنامه که تنها برخی از آن‌ها رایگان می باشند، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • از بین بردن جوش و آکنه
  • ابزار فوکوس رایگان
  • تنظیمات طبیعی و واقعی

برنامه (Fix The Photo Editor & Retouch)

از برنامه (Fix The Photo Editor & Retouch) باید زیاد تر از یک ویرایشگر سلفی انتظار داشته باشید، چون دارای ابزارهایی است که می‌توانید به طور حرفه ای از آن منفعت گیری کنید.

ادامه مطلب
آپدیت نرم‌افزاری اپل مشکل تشعشعات خطرناک آیفون ۱۲ را برطرف می‌کند

مزیت منفعت گیری از این برنامه، حمایتتوسط روتوش کاران حرفه ای است که در طول منفعت گیری از برنامه‌ها می‌توانید از آن‌ها پشتیبانی بگیرید. به این علت صرف نظر از بهبودهایی که شما روی تصاویر خود انجام می‌دهید، می‌توانید از نتیجه کار مطابق با مشخصات خود راضی باشید.

نحوه کار با این برنامه با آپلود عکس و تشکیل تغییرات از سوی شما انجام می‌بشود. از آن سو کارشناسان پشت این برنامه به شدت تغییرات خواسته شده را از رنگ آمیزی مو گرفته تا تغییرات آرایشی، حذف اشیا و لاغری صورت انجام خواهند داد.

یقیناً منفعت گیری از این برنامه رایگان نیست، اما شما می‌توانید برای امتحان کارکرد آن قبل از پرداخت هزینه، از گزینه آزمایشی و رایگان آن منفعت گیری کنید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم.

  • روتوش حرفه ای
  • حمایت۷/۲۴
  • پذیرفتن خواست روتوش

برنامه میکاپ صورت (Perfect365)

این برنامه با بیشتر از ۲۰۰ سبک افکت از پیش ساخته، یکی از بهترین برنامه‌های میکاپ حاضر در تلفنهای اندروید و آیفون محسوب می‌بشود که در نتیجه، تحکیم آرایش چهره را بدون از دست دادن کیفیت به جستوجو دارد. یکی از مزایای این برنامه این است که می‌توانید بعد از پایان کار خود، تصویرتان را در شبکه‌های اجتماعی گوناگون پست کنید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • گزینه‌های سفارشی سازی آرایش از پیش ساخته
  • سیاست حریم خصوصی قابل مطمعن
  • برخورداری از ۲۰ ویژگی برتر آرایشی

برنامه میکاپ (YouCam Makeup)

این برنامه را می‌توانیم یک ویرایشگر آرایش به طور کلی برشمریم که شامل بیشتر از ۲ هزار فیلتر آرایشی است. به همین علت شما می‌توانید به طور گسترده به هزاران ابزار آرایشی دسترسی داشته باشید و مطابق با مد روز چهره خود را میکاپ کنید. این برنامه به علت حاضر بودن ۱۱ دسته آرایشی، از جمله کامل ترین اپ‌ها در این عرصه محسوب می‌بشود.

به این علت برای موارد بسیاری از جمله رژ لب، مژه‌ها، خط چشم، پیگمنت سایه، کانسیلر کردن، تحول رنگ چشم، برجسته کردن آرایش و قرمز کردن قسمت‌هایی از پوست، از آن منفعت گیری کنید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • آرایش قابل تنظیم صورت
  • ویرایشگر نوردهی چهره
  • کارکرد هوش مصنوعی
  • امکان آرایش با دوربین زنده
  • امکان سفارشی کردن همه ابزارهای آرایش مجازی
  • منفعت مندی از فناوری تشخیص چهره دقیق برای آرایش آسان تر و طبیعی تر
  • منفعت مندی از لوازم جانبی همانند عینک و هدبند
ادامه مطلب
امارات با همکاری ChatGPT بزرگترین توسعه دهنده هوش مصنوعی در خاورمیانه خواهد شد

برنامه (MakeUp Plus)

میکاپ پلاس دیگر برنامه میکاپ صورت محسوب می‌بشود که هم برای تلفنهای اندروید و هم آیفون‌ها در دسترس است. این برنامه آرایش مجازی، امکان تحول کامل میکاپ صورت را به شکل دیجیتال فراهم کرده، به طوری که شما می‌توانید برای تحول رژ لب، تشکیل کانتور صورت، پیگمنت سایه، تحول در مژه، ابرو، رنگ مو، حذف یا افزودن کک و مک و براق کردن صورت از آن منفعت گیری کنید.

یک پارامتر خاص تنظیم شده در میکاپ پلاس به شما پشتیبانی می‌کند تا شدت آرایش اعمال شده روی عکس را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. مزیت برتر این برنامه رایگان بودن آن است، اما در هر صورت برای منفعت گیری از آن، باید به دیدن برخی از تبلیغات عادت کنید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم.

  • قابلیت اصلاح خودکار صورت و عیوب آرایش
  • دسترسی مستقیم به دوربین
  • امکان منفعت گیری از محصولات برندهای محبوب آرایشی
  • قابلیت منفعت گیری در چندین پلتفرم متفاوت

برنامه (BeautyPlus)

بیوتی پلاس به گفتن یک ابزار ویرایشگر عکس و ویدئو و یقیناً طراحی محسوب می‌بشود که به منظور انجام میکاپ نیز کاربرد بسیاری دارد. این برنامه از لحاظ گوناگون به قدری محبوب است که تا کنون بیشتر از ۸۰۰ میلیون نفر آن را نصب کرده اند و ۷۵ میلیون کاربر به طور فعال از آن منفعت گیری می‌کنند.

برای منفعت گیری از این برنامه به توانایی پیچیده ای نیاز ندارید و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید از طریق منفعت گیری از قالب‌های آماده، ویرایش‌های مورد نظر را روی تصاویر خود انجام دهید.

یقیناً همانطور که گفتیم بیوتی پلاس تنها یک برنامه ویرایشگر چهره نیست و کاری بیشتر از این برای شما انجام می‌دهد. اما با نصب آن به همه ابزارهای مورد نیاز به منظور تحول شکل صورت و حتی بدن خود دسترسی خواهید داشت و می‌توانید سبک‌های آرایشی گوناگون آن را روی عکس خود امتحان کنید. بیوتی پلاس هم برای اندروید و هم آیفون حاضر است. از ویژگی‌های این برنامه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • دسترسی به بیشتر از ۵۰ ابزار کاربرپسند
  • بهبود اولیه عکس
  • قابلیت اصلاح دندان
ادامه مطلب
آیا جویس اعتیاد آور است؟!

برنامه میکاپ (Snapseed)

(Snapseed) نیز از دیگر برنامه‌های فوق العاده برای میکاپ صورت محسوب می‌بشود که یقیناً زیاد تر به گفتن یک ویرایشگر چند منظوره کاربرد دارد. شما می‌توانید بدون نیاز به منفعت گیری از دیگر نرم افزارها و تنها با پشتیبانی این برنامه، همه تصاویر خود را به طور حرفه ای ویرایش کنید.

آرایش صورت، تحول حالت چشم‌ها و تشکیل لب‌های چشم نوازتر، تحول رنگ عنبیه، از قابلیت‌های این برنامه محسوب خواهد شد. از ویژگی‌های این برنامه چند کاره می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • کنترل رنگ عمیق
  • کاربرپسند بودن
  • قابلیت‌های رایگان

برنامه (B612)

(B612) یک ویرایشگر عکس خودکار محبوب محسوب می‌بشود که تا کنون بیشتر از ۵۰۰ میلیون بار دانلود و از آن منفعت گیری شده است. شما می‌توانید با تلاش حداقلی، تصاویر خود را با منفعت گیری از این ابزار کاربردی، ویرایش و قسمت‌های گوناگون صورت خود را آرایش کنید. وجود یک حالت بلادرنگ در این برنامه علتشده است که در هر زمان و مکانی بتوانید زیاد سریع تصاویر خود را بهبود دهید.

اگرچه این برنامه تا حدی رایگان است، اما باید برای دلنشین تر کردن عکس‌های پرتره خود به پشتیبانی تحول ریزترین جزئیات، حق اشتراک ماهانه آن را پرداخت کنید. یقیناً یک عیب بزرگ این برنامه این است که امکان پذیر عکس عکس میانه اشتراک گذاری افت اشکار کند. از ویژگی‌های برنامه میکاپ (B612) می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • منفعت مندی از فیلترهای بلادرنگ
  • تصحیح رنگ عمیق
  • منفعت گیری از آرایش و افکت (AR)

ابزار (Picsart)

(Picsart) یک ابزار ویرایشگر محبوب و شناخته شده است که تنها یک قسمت از آن به میکاپ صورت و تصاویر تعلق دارد. به این علت شما با نصب این برنامه می‌توانید به طور همزمان از چندین قابلیت آن منفعت گیری کنید. پیکس آرت که قابلیت نصب روی (iOS / Android) را دارد، از ابزارهای آرایش مختلفی همچون رژ لب، رژ گونه، کانتور، هایلایت، خط چشم، سایه چشم، مژه و اضافه کردن کک و مک برخوردار است.

ادامه مطلب
اولین تروجان iOS بعد از نصب می‌تواند با سرقت مطلب‌های متنی حساب بانکی را خالی کند

ویژگی منفی پیکس آرات این است که نمی‌توانید از یک آرایش کامل در آن برخوردار شوید. به این معنی که امکان تحول آرایش کلی عکس با یک کلیک امکان پذیر نیست. اما به طور کلی از این برنامه می‌توان وقتی که عکس شما میکاپی ندارد یا آرایش آن مناسب نیست، منفعت گیری کرد. از ویژگی‌های این برنامه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • امکان تشکیل برچسب، فونت، بعد عرصه و منفعت گیری از براش رایگان
  • امکان منفعت گیری از قسمت آموزشی برای نحوه منفعت گیری مناسب از برنامه

برنامه (Facetune)

برنامه (Facetune) یک ابزار مجازی برای ویرایش عکس با کاربری آسان است که برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس در دسترس خواهد می بود. شما می‌توانید با پشتیبانی این برنامه به راحتی سلفی‌های خود را روتوش کرده و در عرض چند ثانیه یک زیبایی طبیعی با نمود خیره کننده در آن تشکیل کنید.

برخی از قابلیت‌های این برنامه شامل صاف کردن پوست، سفید کردن دندان‌ها و کانتور کردن صورت خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم، اما باید دقت داشته باشید که منفعت گیری از این برنامه رایگان نیست و باید برای این کار هزینه ۲۰ دلاری را بپردازید.

  • امکان ویرایش آرایش در ویدیوها
  • امکان از بین بردن لکه‌های صورت
  • ویژگی‌های تحکیم کننده مو
  • رابط کاربری بصری

اپلیکیشن (Pretty Makeup)

این برنامه به گفتن یک راه حل عالی برای بهبود تصاویر شما به طور خودکار محسوب می‌بشود که می‌تواند حتی بعد از اعمال تغییرات ملزوم، ظاهر طبیعی عکس را به خوبی نگه داری کند. فناوری تشخیص هوشمند برنامه به کاربر این امکان را می‌دهد تا به خوبی آرایش خود را تنظیم کرده و یقین بشود که همه عناصر حاضر با آن مطابقت دارند.

ادامه مطلب
ایلان ماسک تصمیم دارد استارشیپ را قبل از کریسمس مجدد آماده پرواز کند

وجود افکت‌ها و فیلترهای حاضر به شما پشتیبانی می‌کنند تا در زمان کوتاهی به یک نتیجه عالی برسید. از این برنامه می‌توانید برای موارد متغیری همانند اصلاح زیرسازی، رنگ رژ لب، رنگ پلک‌ها و گونه‌ها منفعت گیری کنید. یقیناً تحول رنگ سایه چشم به طور سفارشی، مژه‌های شیک، تحول رنگ چشم و تحول مدل ابرو نیز برای شما امکان پذیر است. ویژگی‌های این برنامه میکاپ صورت شامل موارد زیر خواهد شد.

  • منفعت مندی از یک کتابخانه بزرگ با تصاویر تحول یافته ظاهری
  • منفعت مندی از تشخیص خودکار
  • قابلیت کانتور فرم صورت

برنامه (VSCO)

این برنامه در اغاز رونمایی به گفتن یک ابزار فیلتر شناخته شد، اما به مرور به یک ابزار کاربردی و پر از ویژگی‌های الزامی برای بهبود تصاویر تبدیل شد. (VSCO) یک گزینه خوب برای افرادی است که تا این مدت برای انجام آرایش تخصصی کاملاً آماده نیستند.

شما می‌توانید با این ابزار قرمزی صورت خود را بهبود دهید، از مجموعه وسیعی از فیلترها منفعت گیری کنید، بافت پوست را بهتر کرده و به طور کلی عکس خود را دلنشین تر کنید. این چنین می‌توانید با پشتیبانی هایلایت‌ها، سایه‌ها و تحول کنتراست این برنامه، تصاویر را با پارامترهای دلخواه شخصی سازی کنید.

یقیناً این برنامه رایگان نیست، اما این امکان را دارید که از دوره آزمایشی ۷ روزه رایگان آن منفعت گیری کنید. از ویژگی‌های (VSCO) می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • درجه بندی رنگی عمیق
  • منفعت مندی از فیلترهای پرطرفدار
  • امکان به اشتراک گذاری باکیفیت تصاویر

جمع بندی

یک برنامه میکاپ می‌تواند با پیروی از سبک‌های آرایشی گوناگون، تصاویر پرتره شما را به طور حرفه ای بهبود دهد. برخی از این اپ‌ها از هوش مصنوعی به منظور طبیعی و واقعی نمود دادن آرایش تصاویر منفعت گیری می‌کنند.

به این علت با دقت به نیاز، بودجه و سیستم عامل گوشی خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید، یقیناً در صورتی که به چیزی بیشتر از یک برنامه میکاپ نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم از ابزارهای ویرایشگر چند منظوره منفعت مند شوید.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها