هواوی در آینده‌ای نزدیک هدستی شبیه ویژن پرو اراعه خواهد کرد

هواوی در آینده‌ای نزدیک هدستی مشابه ویژن پرو عرضه خواهد کرد


مطابق گزارش های تازه هواوی نیز همه تلاش خود را روی اراعه هدستی همانند به اختصاصی پرو متمرکز کرده و به گمان زیادً در بازار هدست‌ها به رقیبی برای اپل تبدیل خواهد شد. خبرهای انتشار شده نشان خواهند داد هواوی تصمیم دارد به حوزه تکنولوژی حقیقت ترکیبی نیز داخل بشود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی اکنون روی یک دستگاه همانند به هدست ویژن پرو اپل کار می‌کند. با دقت به این که اپل هدست خود را همانند یک نوآوری تازه اراعه کرده است اکنون شرکت‌های دیگر نظیر هواوی نیز به جستوجو گسترش دستگاه شبیه آن می باشند. یقیناً مطابق گزارش‌های انتشار شده این دستگاه ساخت هواوی از برخی جهات بهتر از اختصاصی پرو ظاهر خواهد شد.

مطابق گزارشی که فون آرنا در این مورد و به نقل از پست یکی از کارمندان اسبق شرکت میزو انتشار کرده است دستگاه تازه با نام ویژن هواوی اراعه خواهد شد و وزن آن زیاد کمتر از ویژن پرو بوده و تنها ۳۵۰ گرم است. این دستگاه با وزن سبک به کاربران پشتیبانی می‌کند تا بدون حس سنگینی از این گجت پوشیدنی برای زمان طویل منفعت گیری کنند. اکنون تعداد بسیاری از خریداران ویژن پرو اپل این گجت پوشیدنی را به علت سنگین بودن به به سازنده مرجوع کردند. هدست هواوی ویژن به گمان زیادً تجهیزبه پنل‌های میکرو اولد شرکت سونی از نوع ۴k تجهیزخواهد می بود. خبری از ویژگی EyeSight که در ویژن پرو وجود دارد در هدست هواوی نخواهد می بود.

ادامه مطلب
رندرهای متعلق به هواوی نوا ۱۲ بهمراه دوربین‌های سه گانه و فلش حلقه‌ای ال ای دی انتشار شد

کمپانی چینی هواوی در سال قبل با معارفه سری میت ۶۰ تلفنهای هوشمند خود توجهات تعداد بسیاری را در جهان به خود جلب کرده است. این گوشی که به پردازنده ۵G کرین ۹۰۰۰ اس تجهیزاست و توانست بازار گوشی آیفون را دچار تغییرات اساسی کند. به نظر می‌رسد هواوی تصمیم دارد از همین پردازنده قوی برای دستگاه‌های حقیقت مجازی خود نیز منفعت گیری کند. یقیناً کارکرد آن نسبت به چیپ‌های M2 و R1 ویژن پرو زیاد کمتر و ضعیف‌تر خواهد می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
هواوی با بودجه دولتی ساخت یک شبکه تراشه خودکفا را اغاز می‌کند



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها