آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل و شماره + ۴ ترفند کاربردی

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل و شماره + 4 ترفند کاربردی


در سال ۲۰۲۴ میلادی به گمان زیادً افراد بسیاری عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشند یا حداقل با نحوه عضویت در آن آشنا می باشند. بااین‌حال، در این نوشته دیجیاتو تصمیم داریم نحوه ساخت اکانت اینستاگرام و همه مواردی که باید درمورد عضویت در یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان بدانید را توضیح می‌دهیم.

ساخت یک حساب تازه در اینستاگرام، اکنون آسان‌تر از همیشه است، اما مرحله های و استراتژی‌های مهمی نیز وجود دارند که می‌توانند علتحضور موفق شما در آن شوند. در این نوشته ما یک راهنمای جامع درمورد «نحوه ساخت و راه‌اندازی یک اکانت اینستاگرام تازه» برای شما فراهم کرده‌ایم که همه جنبه‌های آن را شامل می‌بشود.

ساخت اکانت اینستاگرام از طریق موبایل

قبل از این که بخواهید ساخت اکانت اینستاگرام با شماره یا ایمیل خود را اغاز کنید، باید اپلیکیشن آن را از طریق گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

بعد از آن نیاز است تا آدرس ایمیل خود، برخی اطلاعات شخصی همانند نام و سن‌تان، یک عکس پروفایل مناسب و یک یوزرنیم را داخل کنید که همه آن‌ها را در ادامه شرح خواهیم داد.

دانلود اپلیکیشن اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اینستاگرام، چه کاربر اندروید و چه کاربر iOS باشید، زیاد آسان است. درحالی‌که از طریق اپ استور و گوگل پلی نیز می‌توانید این کار را انجام دهید، ما در باکس زیر نیز لینک هر دو نسخه را برای شما اراعه کرده‌ایم.

ادامه مطلب
ماهواره BlueWalker 3 ارتباط ماهواره‌ای را به گوشی‌های عادی می‌آورد

بعد از نصب اپلیکیشن روی گوشی خود، می‌توانید یک حساب اینستاگرام به آن اضافه کنید یا اکانت جدیدی بسازید.

سازنده:
Instagram
قیمت:
رایگان با پرداخت درون برنامه‌‌ای
دسته بندی:
undefined
سیستم عامل:
اندروید و iOS
حجم:
۵۸ / ۲۶۸ مگابایت
زبان:
undefined

داخل کردن اطلاعات شخصی

بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام، با صفحه‌ای همانند عکس زیر روبه رو خواهید شد:

همانند هر سرویس و پلتفرم فرد دیگر، برای ساخت اکانت اینستاگرام تازه نیاز است تا برخی اطلاعات شخصی خود همانند نام کامل، آدرس ایمیل، تاریخ تولد و شماره خود را به آن اراعه کنید.

درصورت منفعت گیری از اطلاعات نادرست، امکان پذیر بعداً در عرصه‌های امنیتی و بازیابی حساب خود با مشکل روبه رو شوید. آدرس ایمیل شما اهمیت اختصاصی‌ای دارد، چون ابزار مهم ربط بین شما و اینستاگرام عمل محسوب می‌بشود. به این علت در جریان ساخت اکانت اینستاگرام بهتر است از یک ایمیل در دسترس منفعت گیری کنید.

در صفحه بالا با انتخاب گزینه Create new account داخل فرایند ساخت اکانت اینستاگرام با شماره خواهید شد. بدون شماره و با ایمیل خود نیز می‌توانید جهت ساخت اکانت اینستاگرام عمل کنید که همه آن‌ها را در ادامه توضیح می‌دهیم.

با داخل کردن شماره خود، یک پیامک حاوی کد قبول به آن ارسال خواهد شد. می‌توانید این کد را علاوه بر SMS از طریق حساب واتس‌اپ که با آن شماره ساخته‌اید نیز دریافت کنید.

بعد از داخل کردن شماره و کد قبول ارسال‌شده، اطلاعات مورد نیاز فرد دیگر نیز وجود دارد که باید از آن‌ها منفعت گیری کنید. ادامه مرحله های ساخت اکانت اینستاگرام با شماره به شرح زیر است:

  • در اولین مرحله، باید برای حساب اینستاگرام خود یک رمزعبور یا پسورد انتخاب کنید. حداقل طول یک پسورد باید زیاد تر از ۶ سخن یا شماره باشد.
  • سپس اینستاگرام از شما سوال می‌کند که آیا مایل هستید اطلاعات ورود به حساب خود را ذخیره کنید یا خیر. با ذخیره‌کردن آن، در دفعات بعدی دیگر نیاز نیست تا رمزعبور خود را داخل کنید. این قابلیت را بر پایه نیاز خود می‌توانید فعال کنید.
  • در مرحله بعدی باید تاریخ تشکیل میلادی خود را داخل کنید. برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی می‌توانید از برخی ابزارهای آنلاین همانند «با‌حساب» منفعت گیری کنید.

دیگر مرحله های نیز به شرح زیر می باشند که در تصاویر زیر نیز می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

  1. داخل کردن نام خود
  2. انتخاب یک نام کاربری (یوزرنیم)
  3. قبول قوانین ساخت حساب در اینستاگرام
  4. انتخاب یک عکس پروفایل مناسب

با انجام همه این موارد، حساب شما تشکیل شده است و می‌توانید لیست مخاطبین خود را در آن جستجو کنید.

ساخت اکانت اینستاگرام بدون شماره و با ایمیل

همانطور که گفتیم، از طریق ایمیل خود نیز می‌توانید اکانت اینستاگرام جدیدی راه‌اندازی کنید. برای انجام این کار، ابتدا باید روی دکمه «Sign up with email adress» ضربه بزنید.

بعد از آن صفحه زیر باز می‌بشود که در آن به جای شماره، می‌توانید آدرس ایمیل خود را داخل کنید.

در ادامه به چند مسئله اشاره می کنیم که در طول فرایند ساخت اکانت اینستاگرام تازه باید به آن‌ها دقت کرد.

ادامه مطلب
خرید آنلاین ساز و تجهیزات استودیویی

ساخت اکانت اینستاگرام از طریق سایت

از طریق وب‌سایت اینستاگرام و مرورگر خود نیز می‌توانید برای ساخت اکانت تازه عمل کنید. برای انجام این کار، ابتدا به سایت اینستاگرام مراجعه کنید و از صفحه‌ای که عکس آن در زیر آورده شده است، روی گزینه Sign Up کلیک کنید.

بعد از آن داخل صفحه زیر خواهید شد که در آن باید برخی اطلاعات همانند شماره تماس یا آدرس ایمیل، نام کامل، نام کاربری و پسورد خود را داخل کنید.

در مرحله سپس نیاز است تا تاریخ تولد خود را به‌صورت میلادی داخل کنید:

در نهایت، اینستاگرام از شما می‌خواهد که کد قبول پیامک‌شده را داخل کنید و بعد از آن حساب شما تشکیل می‌بشود:

نکاتی که زمان ساخت حساب اینستاگرام باید به آن‌ها دقت کرد

با پشتیبانی مواردی که تا بحال توضیح داده‌ایم، می‌توانید به سادگی هرچه همه، اکانت اینستاگرام خود را تشکیل کنید. با این حال چندین مسئله مختصر و مختصر وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم و در طول فرایند ساخت حساب تازه، باید به آن‌ها دقت داشت.

ادامه مطلب
Онлайн-слоты и Казино Slots City® Коллекция Лицензионных Игр Ведущих Производителе

انتخاب یک نام کاربری منحصر‌به‌فرد و به یاد ماندنی

نام کاربری یکی از جنبه‌های مهم حساب پروفایل شما محسوب می‌بشود و به همین ترتیب نقش مهمی در جذب فالوور خواهد داشت. به این علت برای انتخاب نام کاربری باید خلاقیت ملزوم را به خرج دهید تا دقیقاً نشان‌دهنده نام تجاری یا هویت شخصی شما باشد.

این چنین بهتر است از اعداد یا کاراکترهای خاص در نام کاربری خود به‌ندرت منفعت گیری کنید، چون نگه داری کردن آن‌ها برای عموم کاربران می‌تواند سخت باشد.

به این نوشته نیز دقت داشته باشید که در صورت نیاز، همیشه می‌توانید نام کاربری خود را تحول دهید.

حوزه حساب خود را از قبل اشکار کنید

در اینستاگرام به‌طور کلی سه نوع پروفایل فعالیت دارند: حساب‌های شخصی، تولیدکنندگان محتوا و حساب‌های تجاری.

حساب‌های شخصی به کاربرانی حرف های می‌بشود که طبق معمول ازمایش ها روزمره خود را به اشتراک می‌گذارند و همانند تولیدکنندگان محتوا، نیازی به ابزارهای پیشرفته اینستاگرام ندارند. تولیدکنندگان محتوا شامل مواردی از جمله افراد شناخته‌شده، هنرمندان و اینفلوئنسرها می‌بشود که تصمیم دارند برند شخصی خود را تبلیغ کنند. در نهایت، برندهای بزرگ، سازمان‌ها و حتی خرده‌فروشان شامل حساب‌های تجاری می‌بشود که می‌توانند از ویژگی‌هایی همانند اطلاعات آماری منفعت ببرند.

ادامه مطلب
های‌بانک، اغاز فعالیت نئوبانکی ما خواهد می بود

برای انکه بتوانید حوزه اکانت خود را اشکار کنید، ابتدا باید مقصد مهم خود از وجود در اینستاگرام را بازدید کنید.

ساخت یک حساب اینستاگرام موفق

برای این که بتوانید با حساب اینستاگرام خود به پیروزی دست اشکار کنید، باید مواردی همانند تشکیل یک بیوگرافی قانع‌کننده، منفعت گیری از محتواهای تصویری و ویدیویی با کیفیت بالا و نگه داری ارامش در ارسال پست و اشتراک‌گذاری محتوا را مراعات کنید.

بیوگرافی اولین چیزی است که بازدیدکنندگان صفحه شما آن را مشاهده می‌کنند، به این علت در آن از متن جذابی منفعت گیری کنید که دقیقاً نشان‌دهنده برند یا هویت شخصی شما باشد.

منفعت گیری از محتواهای با کیفیت به‌طور کلی علتجذابیت صفحه شما می‌بشود و این کار می‌تواند برای جذب و نگه داری فالوورها زیاد مهم باشد.

نکاتی برای امنیت حساب اینستاگرام

همانطور که گفتیم، برای ساخت اکانت اینستاگرام تازه باید از اطلاعات و داده‌های شخصی خود منفعت گیری کنید. به این علت باید به چند مسئله دقت داشته باشید تا از امنیت و حریم خصوصی داده‌های خود بتوانید محافظت کنید.

ادامه مطلب
ماهواره BlueWalker 3 ارتباط ماهواره‌ای را به گوشی‌های عادی می‌آورد

برای محافظت از حساب خود، نظر می‌کنیم که قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کنید، از یک رمز عبور قوی منفعت گیری کنید و به‌همین ترتیب، امنیت ایمیل مرتبط با حساب خود را نیز زیرنظر داشته باشید.

سؤالات متداول

از چه طریقی می‌توان در اینستاگرام اکانت تازه ساخت؟

اکنون می‌توانید از طریق اپلیکیشن موبایل و سایت اینستاگرام اکانت تازه بسازید.

آیا ساخت اکانت اینستاگرام بدون شماره امکان پذیر؟

بله. برای ساخت اکانت اینستاگرام می‌توانید از ایمیل خود به جای شماره منفعت گیری کنید.





منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها