باتری گلکسی رینگ سامسونگ می‌تواند تا ۹ روز شارژدهی داشته باشد

باتری گلکسی رینگ سامسونگ می‌تواند تا ۹ روز شارژدهی داشته باشد


در حالی که سامسونگ روز قبل اطلاعاتی را درمورد گجت هوشمند گلکسی رینگ انتشار کرد. اکنون ضمن انتشار کردن تصاویر از این حلقه هوشمند گزارش‌هایی نیز در رابطه شارژدهی باتری این دستگاه انتشار شده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در گزارش‌های انتشار شده آمده است این دستگاه می‌تواند تا ۹ روز شارژدهی داشته و به گمان زیادً در سری اول تشکیل زیاد نزدیک به ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار واحد از آن تشکیل خواهد شد. یک رسانه کره‌ای در رابطه گلکسی رینگ سامسونگ  اظهار کرده است باتری این حلقه هوشمند می‌تواند بین ۵ تا ۹ روز شارژدهی داشته باشد. به حرف های این رسانه کره‌ای این چنین شارژدهی توسط این حلقه منطقی است. چون به علت عدم وجود نمایشگر انرژی بسیاری نیز مصرف نخواهد شد. این چنین به علت کوچک بودن اندازه دستگاه باتری بزرگی نیز درون آن قرار داده نشده است.

ادامه مطلب
بوستر راکت فالکون ۹ در نهایت بعد از پرتاب نوزدهم منهدم شد

رسانه TechM این گزارش را تایید کرده و به نقل از تی ام رو مدیر واحد سامسونگ موبایل امکان منفعت گیری از این دستگاه بین ۵ تا ۹ روز را بعد از هر بار شارژ مورد تایید قرار داده است.این چنین تی ام رو خبرداد این حلقه هوشمند فعلاً امکان برقراری تماس تلفنی را نخواهد داشت. در گزارش‌های متغیری اظهار شد اکنون حجم تشکیل زیاد گلکسی رینگ در ابتدا بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دستگاه است. این تعداد دستگاه به تشکیل اولیه مربوط بوده و در صورت افزایش تقاضا حجم تشکیل نیز در آینده افزایش اشکار خواهد کرد.

یکی از چالش‌های مربوط به تشکیل این دستگاه پیش بینی پرتقاضاترین اندازه برای گلکسی رینگ بوده است. سامسونگ اظهار کرده می بود قرار است این محصول را در ۹ اندازه و سه رنگ تشکیل کند تا امکان منفعت گیری از آن برای افراد گوناگون وجود داشته باشد. تا این مدت زمان اراعه و قیمت این دستگاه به طور رسمی اشکار نشده است. اما مدیران سامسونگ اظهار کردند در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ باید چشم به راه اراعه این محصول باشیم.

ادامه مطلب
اولین آپدیت هوش مصنوعی Copilot جلسات کاری تیمز را بهبود می‌بخشد
آخرین مطالب



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها