دستگاه مفهومی انعطاف پذیر لنوو می‌تواند به گفتن گوشی یا ساعت هوشمند منفعت گیری بشود

دستگاه مفهومی انعطاف پذیر لنوو می‌تواند به عنوان گوشی یا ساعت هوشمند استفاده شود


لنوو یک دستگاه مفهومی انعطاف پذیر معارفه کرده است که دارای نمایشگر ۶.۹ اینچی بوده و به علت داشتن نمایشگر انعطاف پذیر می تواند علاوه بر منفعت گیری به گفتن یک گوشی همانند ساعت هوشمند نیز روی دست قرار بگیرد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لنوو در نمایشگاه امسال از یک گوشی هوشمند مفهومی به نام Motorola Adaptive Display رونمایی کرد که در آن فناوری صفحه نمایش انعطاف پذیر منفعت گیری شده می بود. یقیناً این دستگاه مفهومی بیشتر از این در سال ۲۰۲۳ توسط این شرکت معارفه شد اما در نمایشگاه امسال دستگاه به طور عمومی و همراه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد به نمایش گذاشته شد.

دستگاه مفهومی تازه تجهیزبه یک نمایشگر از نوع FHD+ pOLED است که زیاد انعطاف پذیر بوده و می‌توان آن را به راحتی خم کرد. به کاربر می‌تواند بر پایه نیاز خود آن را در اشکال گوناگون مورد منفعت گیری قرار دهد. تا بحال نمایشگرها و فناوری‌های مکانیکی قابل توجهی در دستگاه‌های تاشو و رول شونده اراعه شدند. فناوری تازه این دستگاه می‌تواند نوع پیشرفته آنها محسوب بشود.

ادامه مطلب
دوربین سیم کارت خور ارزان حاضر در بازار

با اهمیت ترین مزیت این دستگاه مفهومی انطباق آن با سناریوهای گوناگون است. بدین ترتیب که می‌توان از آن به گفتن یک گوشی تاشو منفعت گیری کرده و یا آن را دور جهت دست بست و به گفتن دستگاه شبیه ساعت هوشمند از آن منفعت برد. این چنین با قرار دادن آن در حالت‌های مختلفی ایستاده امکان منفعت گیری از آن با انعطاف پذیری زیاد تر نیز وجود دارد. قرار گرفتن این دستگاه به طور صاف می‌توان از آن به گفتن یک دستگاه اندرویدی کامل منفعت گیری کرد. قرارگیری آن در حالت عمودی نیز آن را به یک نمایشگر ۴.۶ اینچی فشرده تبدیل می‌کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ماجرای تعطیل شدن پروژه خودروی برقی اپل چه می بود؟

در این گوشی مفهومی باتری‌های کوچکی در عناصر قاب چیده شده و به مکانیزم لولا وصل شده‌اند. ظرفیت کل باتری‌ها نامشخص است اما قرارگیری آنها به این شکل علتانعطاف پذیری دستگاه می‌بشود. لنوو خبرداد این فناوری در مرحله های اولیه گسترش قرار داشته و اکنون شرایط کافی برای تشکیل زیاد دستگاه وجود ندارد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها