به گمان زیادً در سال ۲۰۲۶ باید چشم به راه آیفون تاشو باشیم

احتمالاً در سال ۲۰۲۶ باید منتظر آیفون تاشو باشیم


اکنون ابهامات بسیاری در رابطه سبک طراحی اولین آیفون تاشو وجود دارد حتی زمان معارفه آن نیز به طور دقیق اشکار نشده است. برخی گزارش‌های تازه مدعی می باشند این محصول سریعتر از انتظار اراعه شده و به گمان زیادً در سال ۲۰۲۶ باید چشم به راه عرض اولین آیفون تاشا شرکت اپل باشیم.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تا بحال نظرات متغیری درمورد اولین گوشی تاشو اپل توسط منبع های گوناگون انتشار شده است با این حال همه آنها زمان معارفه محصول را سال ۲۰۲۷ می‌دانستند. اما گزارش جدیدی در این باره انتشار شده که مشخص می کند به گمان زیادً اپل یک سال سریعتر نسبت به پیش‌بینی‌ها تصمیم دارد این گوشی را در سال ۲۰۲۶ اراعه کند.

همه خبرهای مربوط به گوشی تاشو اپل در حالی انتشار می‌بشود که سامسونگ به گفتن رقیب تلفنهای آیفون از زمان‌ها پیش در بازار تلفنهای تاشو وجود داشته و تعداد بسیاری از شرکت‌های چینی نیز از چند سال قبل به این بازار ملحق شدند. اپل تا این مدت هیچ محصولی با نمایشگر تاشو معارفه نکرده اما پتنت‌هایی در این عرصه توسط اپل به ثبت رسیده است.

ادامه مطلب
هزینه‌های بالای تولید آیفون ۱۵ باعث افزایش قیمت آیفون ۱۶ خواهد شد

تا این مدت اطلاعات دقیقی در رابطه طراحی این محصول انتشار نشده و اشکار نیست این گوشی دارای طراحی صدفی همانند محصولات سامسونگ خواهد داشت یا طراحی آن شبیه گلکسی زد فولد خواهد می بود. چون اپل پتنت‌هایی برای هر دو سبک طراحی کرده و امکان پذیر دو نوع آیفون تاشو روانه بازار بشود.

تا این مدت وجود این چنین محصولاتی توسط اپل به طور رسمی تایید نشده است اما گزارش‌های زیاد مشخص می کند به گمان زیادً این محصولات وجود داشته و امکان پذیر به زودی ناظر اراعه آن باشیم. یقیناً گمان این که این محصول نیز همانند خودروی اپل سرنوشت شبیهی داشته باشد زیاد است. در صورتی که اپل بخواهد گوشی تاشو خود را در ۲۰۲۶ انتشار کند، به گمان زیاد رقابت سختی را با نسل ۶ گشی های سامسونگ در پیش خواهد داشت. تا این مدت خبرهای انتشار شده توسط اپل مورد تایید قرار نگرفته است.

ادامه مطلب
گوشی های سری تازه میزو با حاشیه هایی باریک تر از آیفون ۱۵ اراعه میشوند



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها