سامسونگ برای دهمین سال متوالی بزرگ‌ترین برند سازنده ساندبار جهان شد_رنگو

ساندبار سامسونگ


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

سامسونگ خبرداد که بزرگ‌ترین برند سازنده ساندبار جهان در سال ۲۰۲۳ بوده است. اکنون این شرکت کره‌ای برای دهمین سال متوالی برند برتر ساندبار در جهان شناخته می‌بشود. مدل HW-Q990C این شرکت در سال ۲۰۲۳ بهترین ساندبار جهان لقب گرفت و قرار است مدل بعدی آن، یعنی HW-Q990D به‌زودی اراعه بشود.

بر پایه گزارش SamMobile، سامسونگ از یک دهه پیش بزرگ‌ترین برند ساندبار در سطح جهانی بوده و تا سال ۲۰۲۳، این گفتن را نگه داری کرده است. آخرین تجزیه‌وتحلیل بازار مشخص می کند که سامسونگ در سال قبل میلادی، ۱۸.۸ درصد از سهم بازار و ۲۰.۳ درصد از سهم درآمد فروش ساندبارها را در سطح جهان در اختیار داشته است.

سامسونگ بزرگ‌ترین برند سازنده ساندبار در جهان

سامسونگ سال به سال نوآوری‌های جدیدتری به ساندبارهای خود اضافه کرده و همیشه فناوری محصولات صوتی خود را ارتقا داده است. برای مثال، فناوری Q-Symphony این شرکت توانایی شنیداری فراگیری با اسپیکرهای ساندبار و تلویزیون تشکیل می‌کند.

ادامه مطلب
چینی‌ها برای خودروهای برقی یک باتری با برد 1000 کیلومتری ساختند!

این شرکت کره جنوبی این چنین قابلیتی به نام SpaceFit Sound را معارفه کرده است که ساندبار را به‌طور خودکار با دقت به اتاقی که در آن قرار می‌گیرد، کالیبره می‌کند. چند سال پیش، سامسونگ از قابلیت Wireless Dolby Atmos نیز رونمایی کرد که برای منفعت گیری از دالبی اتموس نیاز به سیم برای اتصال تلویزیون به ساندبار را رفع می‌کرد.

سال قبل میلادی، مدل HW-Q990C به‌علت صدای بسیار و خروجی صوتی ۶۵۶ وات خود، بهترین ساندبار جهان در سال ۲۰۲۳ شناخته شد. این ساندبار قابلیت‌های مختلفی را درزمینه اتصال برای کاربران فراهم می‌کند و دارای دستیار صوتی الکسا است. این چنین در اغاز سال جاری میلادی، این شرکت از یک مدل ساندبار پرچمدار به نام HW-Q990D رونمایی کرد که به‌زودی اراعه می‌بشود.

ادامه مطلب
گوگل قابلیت بستن خودکار تب‌های بلااستفاده در کروم را آزمایش می‌کند_رنگو

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها