مدیرعامل اپل هوش مصنوعی را یک فناوری مهم در مبارزه با تغییرات اقلیمی می‌داند_رنگو

مدیرعامل اپل هوش مصنوعی را یک فناوری مهم در مبارزه با تغییرات اقلیمی می‌داند


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

تیم کوک به گفتن مدیرعامل اپل در مراسمی در چین منفعت گیری از هوش مصنوعی را برای مبارزه با تغییرات اقلیمی مهم و برجسته دانسته است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیم کوک مدیرعامل اپل در رویدادی در چین وجود یافته و در این مراسم خبرداد هوش مصنوعی یک ابزار الزامی برای کسب و کارها محسوب شده که با منفعت گیری از آن می‌توان به افت کربن و مقابله با تغییرات اقلیمی پرداخت. مدیرعامل اپل در انجمن گسترش چین طی سخن بگویید‌هایی حوالی تغییرات اقلیمی منفعت گیری از این فناوری را برای مقابله با تغییرات آب و هوای الزامی دانسته است.

مطابق گزارشی که بلومبرگ در این باره انتشار کرده است تیم کوک در ادامه سفر به چین در یک اتفاقات سالانه عمل های ملزوم برای مقابله با تغییرات اقلیمی را مورد دقت قرار داد. وی در این مورد حرف های است در حال دستیابی به پیشرفت‌های بزرگ تا این مدت نیاز به تلاش زیاد تر برای رسیدن به مقصد وجود دارد. چون در این مسیر به نوآوری‌های بیشتری نیاز خواهد می بود.

ادامه مطلب
برخی خریداران ویژن پرو به جستوجو مرجوع کردن آن به اپل می باشند

شرکت اپل تا بحال در عرصه عمل های محیط زیستی اندوخته‌گذاری‌های بسیاری انجام داده و منبع های بسیاری را برای گسترش مدل‌های هوش مصنوعی در نظر گرفته است. به حرف های مدیرعامل این شرکت این چنین فناوری‌هایی می‌توانند برای شرکت‌ها با مقصد رسیدن به سطح کربن خنثی افت آلودگی‌ها زیاد مناسب و مورد دقت باشند.

هوش مصنوعی می‌تواند در مواردی همانند محاسبه مقدار کربن تشکیل شده توسط هر شخص، تشخیص مواد حاضر برای بازیافت آنها و یا ابداع استراتژی‌های مناسب برای بازیافت به شرکت‌های تولیدی پشتیبانی کند. مدیرعامل اپل در این سفر ضمن دیدار با وزیر بازرگانی چین در این مورد او گفت این شرکت تصمیم دارد در عرصه زنجیره تامین فروشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی خود اندوخته‌گذاری‌های بیشتری را در چین انجام دهد.

ادامه مطلب
شارژدهی گلکسی اس ۲۴ اولترا نسبت به آیفون ۱۵ پرومکس ۳ ساعت زیاد تر است

تیم کوک در جمع خبرنگاران چینی سفرهای چندین باره خود را به چین در طول سال قبل در نظر گرفت و خبرداد با دقت به سرزندگی و پویایی در این سرزمین وجود در این چنین مکانی می‌تواند برای وی لذت قسمت باشد. یکی از دلایل پرداختن تیم کوک به مباحث محیط زیستی به گفتن درون مایه سفر عدم پرداختن به دیگر موضوعات حساس سیاسی و ژئوپلیتیکی بوده است.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها