اولین کارت حافظه SD با ظرفیت ۴ ترابایت توسط سن دیسک رونمایی شد_رنگو

اولین کارت حافظه SD با ظرفیت ۴ ترابایت توسط سن دیسک رونمایی شد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

کارت حافظه تازه سن دیسک دارای ظرفیت ۴ ترابایت از نوع SD با رابط فوق العاده سریع از نوع UHS-I است که می‌تواند با شدت ۱۰۴ مگابایت بر ثانیه داده‌ها را انتقال دهد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مطابق بیانیه مطبوعاتی وسترن دیجیتال اولین کارت حافظه اس دی در جهان با فضای ذخیره سازی چهار ترابایت رونمایی شد که قرار است با نام تجاری سن دیسک به بازار اراعه بشود. وسترن دیجیتال در این بیانیه خبرداد استاندارد SDUC در این کارت حافظه تازه وجود دارد. مطابق این استاندارد کارت‌های حافظه می‌توانند تا ظرفیت ۱۲۸ ترابایت تشکیل شوند.

مطابق اعلامیه رسمی این شرکت حافظه سن دیسک اکستریم پرو از رابط فوق العاده سریع UHS-I منفعت برده و به همین علت به راحتی می‌تواند داده‌ها را با سرعتی بالغ بر ۱۰۴ مگابایت بر ثانیه منتقل کند. این چنین شدت نوشتن این کارت حافظه در کمترین حالت ۳۰ مگابایت بر ثانیه است که می‌تواند برای ضبط ویدیوهای ۸K مناسب باشد.

ادامه مطلب
چین از چت بات روانشناس رونمایی کرد

مطابق اظهار وسترن دیجیتال اراعه این کارت حافظه در سال ۲۰۲۵ خواهد می بود و تا این مدت قیمت آن به طور رسمی اشکار نشده است. اما با دقت به قیمت ۱۴۰ دلاری نسخه‌های یک ترابایتی به گمان زیادً این کارت حافظه با قیمتی نزدیک به ۶۰۰ دلار اراعه خواهد شد. این محصول تازه سن دیسک می‌تواند برای کاربران دوربین‌های دیجیتال زیاد دلنشین باشد. این چنین ضبط ویدیوهای حجیم را برای این کاربران مقدور می‌کند. کاربران لپ‌تاپ‌های تجهیزبه درگاه اس دی نیز می‌توانند از این کارت حافظه برای ذخیره اطلاعات زیاد تر منفعت گیری کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
داده‌های تلسکوپ جیمز وب جرم فشرده قلب ابرنو اختر مشهور ۱۹۸۷ را آشکار کرد

وسترن دیجیتال تصمیم دارد حافظه ۲ ترابایتی از مدل‌های اکستریم پرو SDXC با حمایتاز UHS-I و microSDXC را اراعه کند. تابستان امسال زمان ورود این دو محصول به بازار خواهد می بود. این چنین مجموعه تازه کارت‌های حافظه سن دیسک اکسپرس از نوع اس دی و میکرو اس دی تشکیل شده‌اند که می‌توانند سرعتی تا ۴.۴ برابر زیاد تر از کارت‌های جاری سن دیسک اراعه کنند.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط