برنامه معارفه محصولات سامسونگ برای ادامه ۲۰۲۴ و اغاز ۲۰۲۵ لو رفت_رنگو

برنامه سامسونگ برای عرضه محصولات


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

به‌نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۴ و اغاز ۲۰۲۵ برای سامسونگ زیاد شلوغ خواهد می بود. این شرکت اغاز سال جاری سری گلکسی S24 را اراعه کرد که با استقبال خوبی در سراسر جهان روبه رو شد. گزارشات حاکی از آن است که سامسونگ تصمیم دارد در ادامه محصولات بیشتری را معارفه و روانه بازار کند. اکنون یک منبع مدعی شده است که در یک سال آینده باید چشم به راه معارفه و اراعه چه محصولاتی باشیم.

یک منبع آگاه به‌نام PandaFlashPro با انتشار کردن پستی در شبکه اجتماعی ایکس، نقشه راه سامسونگ را لو داد. در این گزارش، محصولات جدیدی به چشم می‌خورند که نام و تأییدیه‌های برخی از آن‌ها قبلاً در فضای مجازی افشا شده می بود.

دستگاه‌هایی که سامسونگ به گمان زیادً در دنباله ۲۰۲۴ یا سال ۲۰۲۵ معارفه می‌کند

اول از همه، درمورد تلفنهای تاشو باید او گفت که به گمان زیادً در ماه ژوئیه ۲۰۲۳ (تیر یا مرداد ۱۴۰۳)، تلفنهای گلکسی زد فولد ۶، زد فلیپ ۶ و گلکسی فولد اولترا معارفه و به بازار اراعه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که نسخه اولترا گوشی گلکسی فولد، قرار نیست فولد ۶ اولترا نام بگیرد. به این علت احتمالا سامسونگ برای تشکیل این گوشی پرچمدار، خط تشکیل جداگانه‌ای راه‌اندازی کند.

ادامه مطلب
رآکتور JET بریتانیا رکورد زد؛ تشکیل بیشترین انرژی در فرایند همجوشی هسته‌ای

این چنین در ماه ژوئیه، به گمان زیادً ناظر اراعه گجت‌های پوشیدنی تازه ازجمله سری گلکسی بادز ۳، سری گلکسی واچ ۷ و گلکسی رینگ خواهیم می بود. در این گزارش درمورد برنامه‌ریزی سامسونگ برای اراعه تعدادی از دستگاه‌های Fan Edition نیز اطلاعاتی به چشم می‌خورد؛ بر این مبنا، انتظار می‌رود نسخه‌های FE دستگاه‌های گلکسی زد فلیپ، گلکسی S24، گلکسی بادز ۲، گلکسی واچ، گلکسی زد فولد و گلکسی تب S10 به بازار اراعه شوند. به‌علاوه، در سال ۲۰۲۵ نیز نسخه‌های FE تبلت‌های سری گلکسی S10، هدست گلکسی XR، گلکسی بوک ۴ اج و یقیناً سری گلکسی S25 به گمان زیادً معارفه و روانه بازار خواهند شد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
Szeroka Gama Sportów, Konkurencyjne Kursy We Ekscytujące Promocj

بعد شگفت نیست که بگوییم سال جاری و سال آینده میلادی برای سامسونگ زیاد پربار خواهد می بود. به‌غیر از حوزه سخت‌افزار، سامسونگ در عرصه نرم‌افزار و هوش مصنوعی نیز تصمیم دارد در ماه مه سال جاری میلادی (اردیبهشت ۱۴۰۳)، ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی را به‌همراه آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی S21 و S22 اراعه کند.

در صنعت تلفنهای اندرویدی که تعداد بسیاری از برندها برنامه مدون و جامعی ندارند، به‌نظر می‌رسد سامسونگ یکی از معدود شرکت‌هایی است که نقشه راه دقیقی را تنظیم کرده. این شرکت چندین سال است که با استراتژی کامل و منظم خود، هر سال دستگاه‌های قدرتمندی را روانه بازار می‌کند. یقیناً گزارش امروز امکان پذیر در حد شایعه باشد و برخی محصولات نام‌برده سال جاری یا سال آینده میلادی معارفه نشوند.

دسته بندی مقالات

ادامه مطلب
ورود تاکسی‌های برقی چینی به ایران

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط