انتخاب بهترین مدل هندهلد بر پایه کسب و کار_رنگو

انتخاب بهترین مدل هندهلد بر اساس کسب و کار


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

هندهلد یا موبایل کامپیوتر یک دستگاه کاربردی برای مدیریت اطلاعات است که در تعداد بسیاری از صنایع و کسب کارها منفعت گیری می‌بشود. این دستگاه کاربردی توسط برندهای مختلفی اراعه شده که هرکدام با قیمت و تکنولوژی‌های متغیری می باشند. عوامل تعداد بسیاری از جمله برند، قیمت، نیاز صنعت، مدل و… در انتخاب نوع هندهلد تاثییر دارد. در این مقاله قرار است با توضیحاتی درمورد انتخاب یک هندهلد مناسب به شما در تهیه هرچه آسان‌تر یک دستگاه کاربردی برای کسب و کارتان پشتیبانی کند. برای کسب اطلاعات زیاد تر درمورد انتخاب بهترین مدل هندهلد و این چنین نکات خرید این دستگاه در ادامه همراه ما باشید.

انواع هندهلد

با اهمیت ترین کاربرد دستگاه هندهلد صنعتی جمع ‌آوری و نگهداری اطلاعات است و به همین علت برای جمع ‌آوری اطلاعات، کنترل موجودی انبار و… در اکثر انبارها از این محصول منفعت گیری می‌بشود. از این رو به این دستگاه دیتاکالکتور نیز می‌گویند. یقیناً گفتنی است که این دستگاه با نام دیگر PDA نیز شناخته می‌بشود. مقاومت بدنه و این چنین سهولت منفعت گیری از هندهلدها به علت حمایتاز سیستم عامل اندروید جهت می‌بشود تا در صنایعی همانند انبارداری از این دستگاه به جای موبایل و تبلت صنعتی منفعت گیری بشود. هندهلدها را می‌توان بر پایه شکل ظاهری و کاربردی که دارند در چند دسته هندهلد ترمینال، هندهلدRFID ، موبایل کامپیوتر و موبایل صنعتی دسته بندی کرد.

ادامه مطلب
محققان موفق به توسعه بزرگترین اطلس از کل مغز انسان شدند

هندهلد ترمینال

هندهلد ترمینال نوعی از این محصولات است که با وجود ظاهری کشیده‌تر و صفحه کلید فیزیکی کامل نسبت به دیگر هندهلدها ظاهری متفاوت‌تر دارد. این دستگاه برای محیط‌هایی مناسب است که کارکنان با دستکش کار می‌کنند و برای ورود اطلاعات نیاز به صفحه کلید فیزیکی کاملی دارند.

هندهلد RFID

هرگاه بخواهید تعدادی تگ را با فاصله نسبتا دور به طور همزمان اسکن کنید، هندهلد RFID انتخاب صحیحی است. این دستگاه با وجود قابلیت اسکن از فاصله چند متری (وابسته به مدل دستگاه) مناسب برای منفعت گیری در صنایعی است که برای خواندن تگ به علت خطرات احتمالی نمی توانند به محل نصب تگ نزدیک شوند (همانند پالایشگاه‌ها و مواردی از این دست) و یا می‌خواهند چندین تگ را به طور همزمان اسکن کنند. (برای مثال اسکن همزمان تگ‌های یک فروشگاه لباس برای مدیریت موجودی و یا ورود کالا)

ادامه مطلب
چطور برای کسب و کار خود تبلیغ کنیم؟
آخرین مطالب

موبایل کامپیوتر

موبایل کامپیوتر یکی از رایج‌ترین مدل‌های هندهلد است که با وجود شباهت زیاد زیاد به تلفنهای هوشمند و نمایشگر لمسی، در تعداد بسیاری از کسب و کارها می‌توان از آن منفعت گیری کرد. برخی از مدل‌های این دستگاه چند کلید مهم دارد ولی در بین این دسته هندهلد، می‌توان مدل‌هایی اشکار کرد که علاوه بر نمایشگر لمسی صفحه کلید فیزیکی کاملی داشته باشد.

خرید موبایل کامپیوتر

موبایل صنعتی

موبایل صنعتی همانند موبایل کامپیوترها می باشند با این تفاوت که همانند آن دسته اسکنر جداگانه در بالای دستگاه ندارند و کاملا همانند موبایل‌های هوشمند طراحی شده‌اند؛ با این تفاوت که نسبت به موبایل‌های معمولی مقاوم‌تر می باشند.

ادامه مطلب
سلول‌های خورشیدی نازک‌تر از کاغذ ساخته شدند

انواع برند موبایل کامپیوتر

به علت تقاضای زیاد برای تهیه موبایل کامپیوتر و این چنین کاربردی بودن این محصول، برندهای مختلفی عمل به تشکیل این محصول کرده‌اند. در بین این برندها، دو برند POINT MOBILE و UROVO به علت کیفیت بالا، منفعت گیری از تکنولوژی روز و کاربردی بودن از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. شرکت سیناپ نماینده رسمی و انحصاری برند پوینت موبایل و یوروو در ایران است که محصولات این شرکت را می‌توانید با گارانتی و خدمات بعد از فروش از آن تهیه نمایید.

نکات خرید هندهلد مناسب

اولین مسئله‌ای که درمورد خرید تجهیزات باید به آن دقت کنید خرید دستگاهی کاربردی است که با نیازهای کسب و کار شما کاملا تطابق داشته باشد. مسئله دیگر کیفیت دستگاه و قضیه حمایتو خدمات بعد از فروش است تا از خرید مجدد دستگاه در زمان طویل بی‌نیاز باشید. در نهایت اگر دستگاه شما گارانتی داشته باشد، با وجود حمایتتخصصی در صورتی که برای دستگاه مشکلی پیش بیاید، می‌توانید در مختصر‌ترین زمان ممکن مشکل پیش آمده را حل کنید.

ادامه مطلب
این شیشه اتوبوس می‌تواند اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری را به شما نشان دهد

هندهلد خود را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت سیناپ با وجود سال‌ها توانایی در اراعه راهکار در کنار تامین تجهیزات افتخار این را دارد که شما را در انتخاب بهترین هندهلد بر پایه نیاز کسب و کارتان راهنمایی کند. این شرکت فقط در حوزه اراعه تجهیزات کار نمی‌کند و شما می‌توانید انواع تجهیزات دیگر همانند لیبل پرینتر، فیش پرینتر، موبایل پرینتر، صندوق فروشگاهی، بارکد اسکنر، تبلت صنعتی و مانیتور صنعتی را که در رستوران، فروشگاه و یا دیگر صنایع به کار می‌روال را نیز با گارانتی و خدمات بعد از فروش و از بهترین برندهای جهانی تهیه نمایید.

خرید دیتاکالکتور یا هندهلد

سیناپ مدام در تلاش است تا سبد محصول کاملی در اختیار مشتریان مورد قیمت خود قرار دهد به همین علت تنها در خصوص اراعه تجهیزات فعالیت ندارد. از این رو شما عزیزان می‎‌توانید انواع لیبل و ریبون تخصصی مورد نیاز کسب و کار خود را نیز از قسمت مواد مصرفی این شرکت تهیه نمایید.

ادامه مطلب
قابلیت ربط ماهواره‌ای آنر مجیک ۶ پیش از رونمایی آشکار شد

دیگر محصولات: ریبون وکس رزین

salb-techna

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط