بازدید مچ‌بند هوشمند سامسونگ گلکسی واچ فیت ۳_رنگو

ویژگی‌های مچ‌بند هوشمند گلکسی Fit 3

Notice: Undefined offset: 0 in /home/rangoo/public_html/wp-content/plugins/wp-parsidate/includes/fixes-permalinks.php on line 255

Notice: Undefined offset: 1 in /home/rangoo/public_html/wp-content/plugins/wp-parsidate/includes/fixes-permalinks.php on line 256

Notice: Undefined offset: 2 in /home/rangoo/public_html/wp-content/plugins/wp-parsidate/includes/fixes-permalinks.php on line 257


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

چند سال پیش مچ‌بندهای ورزشی محبوبیت بسیاری داشتند، اما اخیراً می‌بینیم که کمتر از آن‌ها منفعت گیری می‌بشود و جایگاه خود را به ساعت‌های هوشمند واگذار کردند. مچ‌بند گلکسی Samsung Galaxy Fit 3 تازه ترین مچ‌بند هوشمند این شرکت است که با فاصله چند سال از مدل قبلی یعنی گلکسی فیت ۲ اراعه شده است. فیت ۳ تفاوت‌های بسیاری با نسل قبل از خود دارد. در این نوشته تصمیم داریم به بازدید مچ‌بند گلکسی فیت ۳ بپردازیم. اگر تصمیم دارید یک مچ‌بند هوشمند با قابلیت‌های ورزشی و سلامت تهیه کنید، فیت ۳ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های حال حاضر باشد. تا آخر این بازدید با دیجیاتو همراه باشید. 

یکی از با اهمیت ترین دلایلی که مچ‌بندهای هوشمند محبوبیت کمتری دارند، آن است که شرکت‌ها نیز محصولات کمتری در این قسمت تشکیل می‌کنند. شرکت‌ها می‌توانند با فروش ساعت‌های هوشمند گران‌قیمت، پول بیشتری درآورند، در حالی که مقدار سود بندهای ورزشی ارزان‌تر، کمتر است، به این علت بازار مچ‌بندهای ورزشی به شدت کوچک‌تر می‌بشود.

Samsung Galaxy Fit 3 یک بند ورزشی تازه و دلنشین است، اما سامسونگ تصمیم فروش آن را در آمریکا، بریتانیا و تعداد بسیاری از کشورهای اروپایی ندارد. هیچ توضیح رسمی برای این نوشته وجود ندارد، اما ما گمان می‌زنیم این تصمیم به‌علت داغ نگه داشتن بازار ساعت‌های هوشمند است. 

ویدیو بازدید مچ‌بند گلکسی فیت ۳ سامسونگ

تماشای ویدیو از یوتوب

ادامه مطلب
Пин Ап Pin Up Зеркало Рабочее в Сегодня Официальный Сай
آخرین مطالب

تماشای ویدیو از آپارات

ویژگی‌های مچ‌بند هوشمند گلکسی Fit 3

  • صفحه نمایش AMOLED بزرگ
  • قابلیت ردیابی خواب و بیشتر از ۱۰۰ تمرین
  • اما هیچ GPS درون‌بندی ندارد
  • عمر باتری تا ۱۳ روز
  • حمایتاز Bluetooth ۵.۳

جدول مشخصات گلکسی فیت ۳ سامسونگ

مشخصات سامسونگ گلکسی فیت ۳ سامسونگ
اندازه و وزن ۳۶.۸ گرم – ۴.۲۹×۲.۸۸×۰.۹۹ سانتی‌متر
نرم‌افزار FreeRTOS
شارژ و باتری ۲۰۸ میلی‌آمپرساعت – ۰ تا ۱۰۰ درصد در ۴۵ دقیقه
سنسورها ضربان قلب، سختی سنج، سنسور اندازه‌گیری اکسیژن، شتاب سنج و ژیروسکوپ

جعبه مچ‌بند هوشمند Samsung Galaxy Fit 3 شامل خود Galaxy Fit 3 و کابل شارژ اختصاصی با پورت USB-C است. علاوه‌بر این دو، چند دفترچه راهنما نیز به همراه فیت ۳ اراعه شده است.

طراحی، اندازه‌ و بند

مچ‌بند Galaxy Fit 3 سامسونگ سبک و شیک است. این چنین یک دستگاه کوچک محسوب می‌بشود، اما به‌علت این که یک نمایشگر مستطیلی دارد، تقریباً برای همه مناسب خواهد می بود. اندازه این مچ‌‌بند ۴.۲۹×۲.۸۸×۰.۹۹ سانتی‌متر و وزن آن تنها ۳۶.۸ گرم است.

ادامه مطلب
طرح ترافیک تهران تغییر کرد، جزئیات طرح جدید چیست؟

سامسونگ Samsung Galaxy Fit 3 را در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و رزگلد اراعه می‌دهد. ما نیز در دیجیاتو برای بازدید گلکسی فیت ۳ مدل مشکی و نقره‌ای را در اختیار داریم. 

بندهای این مچ‌بند از جنس سلیکون زیاد نرم است. این چنین اتصال بندها در این مدل با منفعت گیری از دو دکمه در پشت مچ‌بند انجام می‌بشود. این دکمه‌ها در مدل قبلی وجود نداشتند، اما در این مدل توانایی منفعت گیری کاربران را زیاد ساده‌تر کرده‌است. 

سایز صفحه نمایش ۱.۶ اینچ (۴ سانتی‌متر) بزرگ‌تر از بندهای ورزشی متوسط ​​است و این یعنی خواندن اطلاعات در Fit 3 زیاد آسان‌تر خواهد می بود. این چنین صفحه نمایش AMOLED رنگ‌های دقیقی به نمایش می‌گذارد. به‌اختصاصی اگر یک صفحه نمایش سیاه را برای این دستگاه انتخاب کنید. اما اگر واچ فیس روشن‌تری انتخاب کنید، می‌بینید که حاشیه بزرگی دور آن وجود دارد که از جذابیت ظاهری کم می‌کند.

جواب به مطلب‌ها و تماس

یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف گلکسی فیت ۳ سامسونگ عدم حمایتاز قابلیت مکالمه است. در این مچ‌بند هیچ اسپیکری و میکروفونی وجود ندارد. به این علت این قابلیت در این مچ‌بند وجود ندارد. این چنین مطلب‌های دریافتی را تنها می‌توانید از متن‎‌های پیش‌فکر بفرستید. 

نرم‌افزار و ویژگی‌ها

مچ‌بند هوشمند گلکسی فیت ۳ بعد از روشن کردن اولیه به‌راحتی با یک گوشی اندروید مخصوصاً تلفنهای سامسونگ متصل می‌بشود. اطلاعات نیز زیاد سریع بین دو دستگاه به اشتراک گذاشته خواهد شد. اما زمان راه‌اندازی اولیه Galaxy Fit 3 به یک مشکل بزرگ برخوردیم. سامسونگ حرف های این دستگاه با تلفنهای اندروید و آیفون‌ها سازگار است، اما ما نتوانستم آن را به آیفون وصل کنم. به‌نظر می‌رسد که Galaxy Fit 3 تا این مدت رسماً در نرم‌افزار iOS Galaxy Fit لیست نشده‌است. هرچند به گمان زیادً به‌زودی این مشکل رفع خواهد شد. 

ادامه مطلب
اینترنت 5.5G به گمان زیادً به‌زودی برای تلفنهای هوشمند شیائومی از راه می‌رسد_رنگو

درمورد ناوبری گلکسی فیت ۳ باید اشاره کنیم که کاربر یک دکمه در کنار دستگاه دریافت می‌کند. اگر یک بار این دکمه را سختی دهید، به صفحه مهم بازخواهید گشت. اگر آن را دو بار سختی دهید یک فعالیت ورزشی اغاز می‌بشود. در نهایت نیز اگر می‌خواهید بند را خاموش کنید یا اطلاعات پزشکی خود را بینید، باید آن را به‌زمان طویل نگه دارید. هر فعالیت فرد دیگر با لمس صفحه نمایش انجام می‌بشود.

بررسی مچ بند هوشمند سامسونگ گلکسی فیت 3

فعالیت‌های ورزشی مچ‌بند هوشمند گلکسی فیت ۳

اولین چیزی که باید در رابطه Galaxy Fit 3 و تمرین‌ها بدانید این است که هیچ GPS‌ای در آن وجود ندارد. یقیناً می‌تواند از طریق Bluetooth به GPS تلفن شما متصل بشود. هرچند تعداد بسیاری از مچ‌بند‌های هوشمند از GPS صرف‌نظر می‌کنند، اما ما ترجیح می‌دادیم تا روی محصول ورزشی تازه سامسونگ قابلیت GPS را به‌طور جدا گانه ببینیم. در ادامه فعالیت‌های گوناگون ورزشی حمایتشده توسط گلکسی فیت ۳ را نام بردیم.

ادامه مطلب
ماهواره جاسوسی زمان جنگ سرد 400 قلعه رومی کشف‌نشده را آشکار کرد

شمارش قدم‌ها، فعالیت‌های مربوط به دویدن، شنا، دوچرخه‌سواری، تردمیل، وزنه‌برداری، دوچرخه ثابت، کوهنوردی و موارد دیگر می‌بشود. با فعال‌سازی هرکدام از این قسمت‌ها می‌توانید نتیجه هرکدام را روی ساعت و روی گوشی مشاهده کنید.

سلامت و خواب

گلکسی فیت ۳ دارای ردیاب خواب سامسونگ است و اگر اخیراً از یک ساعت هوشمند سامسونگ منفعت گیری کرده‌اید، می‌دانید که یک مسئله دلنشین درمورد توانایی منفعت گیری از این قابلیت وجود دارد. بعد از چند شب منفعت گیری از مچ بند ورزشی، شما یک «حیوان خواب» دریافت می‌کنید. هشت حیوان گوناگون وجود دارند که هرکدام معنی خاص خود را دارد. در ادامه به معارفه هرکدام می‌پردازیم. 

  • شیر دلواپس: برای افرادی است که بیشتر از هشت ساعت پیشنهاد‌شده می‌خوابند.
  • خارپشت حساس: افرادی که در ساعات روز می‌خوابند و شب فعال می باشند.
  • پنگوئن عصبانی: افرادی که مشکل خواب دارند و بعد از بیدار شدن، سخت به خواب می‌روال. 
  • موش مخفی از خورشید: این نماد برای افرادی است که ترجیح خواهند داد شب‌ها فعال باشند و در روز ساعاتی را بخوابند.
  • گوزن محتاط: برای افرادی است که خواب‌شان وقفه دارد.
  • گرگ: برای افرادی است که می‌توانند زیاد تر از اکثر افراد بیدار بمانند، اما سپس برای بیشتر از هشت ساعت می‌خوابند.
  • تمساح در تعقیب: برای افرادی همانند کارگران شیفت شب که همه شب را بیدار می باشند.
  • کوسه خسته: این نماد به افرادی تععلق می‌گیرد که اختلال خواب بسیاری دارند.
ادامه مطلب
جزیره خصوصی 32 میلیون دلاری هم‌بنیان‌گذار گوگل را ببینید + عکس

هرچند این اطلاعات نمی توانند زیاد دقیق و علمی باشند اما می‌توانند داده‌های مفیدی در درمورد الگوی خواب کاربران اراعه دهند. 

بررسی گلکسی فیت 3

باتری و شارژ Galaxy Fit 3

گلکسی Fit 3 دارای باتری ۲۰۸mAh است، که نزدیک به دو سوم اندازه باتری Apple Watch Series 9 محسوب می‌بشود، اما به‌علت سیستم عامل ساده و عدم بار اضافی GPS، دارای عمر باتری زیاد تر از یک هفته است.

سامسونگ تا ۱۳ روز منفعت گیری را با یک بار شارژ وعده داده است، اما اگر گزینه صفحه همیشه روشن را فعال کنید و آن را منفعت گیری کنید، به گمان زیادً به‌طور متوسط نزدیک به چهار روز دوام خواهد آورد. 

شارژ از طریق کابل Samsung 2-pin اختصاصی اراعه شده، انجام می‌بشود و این چنین دارای آهنرباست که علتجایگذاری آسان‌تر کابل شارژ روی دستگاه خواهد شد.

بررسی مچ بند هوشمند گلکسی فیت 3

جمع‌بندی

در این نوشته به بازدید گلکسی فیت ۳ پرداختیم. اگر به جستوجو یک فیتنس بند هوشمند هستید تا از اعلان‌ها مطلع بشید، این چنین عمر باتری طویل و ردیابی فعالیت‌های ورزشی اهمیت بسیاری برای شما دارد، به گمان زیادً از Galaxy Fit 3 خوشتان خواهد آمد. اگر قابلیت GPS را نیز الزامی می‌دانید باید زیاد تر از این هزینه کنید. این مچ‌بند رقیب مهم شیائومی بند ۸ محسوب می‌بشود. اما گلکسی فیت صفحه نمایش بزرگ‌تر و یقیناً قیمت بیشتری دارد. این چنین توانایی جدیدتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. درنهایت نیز شما باید با دقت به نیاز و سلیقه خود، مدل مورد نظر را انتخاب کنید.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط