هواوی واچ فیت ۳ با نمایشگر ۱.۸۲ اینچی امولد معارفه شد_رنگو

هواوی واچ فیت 3 با نمایشگر 1.82 اینچی امولد معرفی شد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

هواوی از تازه ترین ساعت هوشمند خود در بازار جهانی، یعنی واچ فیت ۳ با نمایشگر امولد ۱.۸۲ اینچی و طیف وسیعی از قابلیت‌های ورزشی و سلامت رونمایی کرد. در ادامه مشخصات و قیمت واچ فیت ۳ را می‌خوانید.

بر پایه گزارش گیزموچاینا، این ساعت دارای بدنه آلیاژ آلومینیومی مربعی‌شکل و نمایشگر ۱.۸۲ اینچی AMOLED با لبه‌های خمیده در چهار طرف است. این نمایشگر دارای حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت و نسبت نمایشگر به بدنه ۷۷.۴ درصدی است.

مشخصات واچ فیت ۳ هواوی

وزن واچ فیت ۳ با بدنه نازک ۹.۹ میلی‌متری آلومینیومی تنها ۲۶ گرم (بدون بند) است. این مزیت علتمی‌بشود بتوانید در طول شبانه‌روز از این ساعت به‌راحتی منفعت گیری کنید. این ساعت دارای واچ‌فیس‌های گوناگون و با قابلیت شخصی‌سازی است. درکناره ساعت نیز یک تاج چرخان و یک دکمه وجود دارد تا بتوانید سریع تر به تکه‌های گوناگون ساعت دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب
آشنایی با زبان ژاپنی؛ آیا یادگیری آن دشوار است؟

واچ فیت ۳ این چنین امکانات مختلفی برای پایش سلامتی در اختیار شما می‌گذارد. این ساعت دارای سنسورهایی برای اندازه‌گیری ضربان قلب و مقدار اکسیژن خون است که توسط سیستم تازه TruSeen 5.5 تحکیم شده است که کارکرد سنسورها را بهبود می‌بخشد. برای علاقه‌مندان به تناسب اندام نیز واچ‌فیت ۳ از بیشتر از ۱۰۰ حالت تمرینی حمایتمی‌کند.

این ساعت این چنین قابلیت نظارت بر خواب را با فناوری TruSleep هواوی اراعه می‌دهد که مرحله های گوناگون خواب و این چنین کیفیت استراحت شبانه را برسی می‌کند. این چنین بر پایه الگوهای خواب و تنفس کاربر، نکات شخصی بهداشت خواب را به کاربر نظر می‌دهد.

ادامه مطلب
طراحی شیائومی 14 رسماً برملا شد + عکس

این ساعت این چنین وعده شارژدهی باتری تا ۱۰ روز منفعت گیری تحت شرایط خاص را اراعه می‌دهد. یقیناً با فعال‌بودن حالت AOD (نمایشگر همیشه‌روشن)، شارژ باتری نزدیک به ۴ روز دوام خواهد داشت. این چنین این ساعت دارای قابلیت شارژ سریع است که می‌تواند تنها با ۱۰ دقیقه شارژ، عمر باتری را برای یک روز کامل فراهم کند.

قیمت و تاریخ اراعه واچ فیت ۳ هواوی

واچ فیت ۳ در شش رنگ گوناگون مشکی، صورتی، سبز، سفید، خاکستری و سفید مرواریدی و در تاریخ ۲۲ می (۲ خرداد) در دسترس خواهد می بود. قیمت این ساعت با بند نایلونی در بریتانیا ۱۴۰ پوند (نزدیک به ۱۷۵ دلار) و در اروپا ۱۶۰ یورو (نزدیک به ۱۷۲ دلار) است. نسخه بند چرمی سفید مرواریدی مقداری گران‌تر است و در بریتانیا ۱۶۰ پوند (نزدیک به ۱۹۹ دلار) و در اروپای قاره ۱۸۰ یورو (نزدیک به ۱۹۳ دلار) قیمت دارد.

ادامه مطلب
اولین تصاویر از زیر پوسته دستگاه هوش مصنوعی Humane انتشار شد_رنگو

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط