گوگل پیکسل ۸a سریعتر از موعد و با امکان دریافت ۷ سال بروزرسانی معارفه شد_رنگو

گوگل پیکسل 8a زودتر از موعد و با امکان دریافت 7 سال بروزرسانی معرفی شد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

در حالی که قرار می بود گوگل از گوشی گوگل پیکسل ۸a در مراسم I/O 2024 رونمایی بشود، این گوشی سریعتر از موعد و تجهیزبه تراشه تنسور G3 و دوربین مهم ۶۴ مگاپیکسلی معارفه شد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل روز قبل از گوشی بین رده تازه خود به نام پیکسل ۸a سریعتر از موعد رونمایی کرد. گوگل در این گوشی بهینه سازی های مهمی را انجام داده و مهمتر از همه پیکسل ۸a می تواند تا ۷ سال بروزرسانی سیتم عامل را دریافت کند. بدین ترتیب گوشی بین رده تازه نسبت به نسل قبل پیشرفت قابل توجهی را توانایی کرده است.

نمایشگر این گوشی شامل یک صفحه ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که نرخ رفرش در آن ۱۲۰ هرتز است. با اهمیت ترین ویژگی این گوشی دریافت ۷ سال آپدیت نرم افزاری است که می تواند آن را در کنار دیگر گوشی های پرچم دار قرار دهد. قرار است این گوشی بین رده گوگل با قیمت پابه ۴۹۹ دلار برای نسخه استاندارد داخل بازار بشود. تراشه به کار رفته در این گوشی تراشه ۴ نانومتری تنسور G3 گوگل است.

ادامه مطلب
به زودی کاربران امکان حذف اپلیکیشن ها در گوگل پلی را از راه دور خواهند داشت

باتری مورد منفعت گیری در گوگل پیکسل ۸a نسبت به نسل قبل مقداری بزرگ تر شده و ۴۴۹۲ میلی آمپر ساعت است. در این گوشی از ۸ گیگابایت رم منفعت گیری شده است. این چنین حافظه داخلی آن شامل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی است. در پنل پشتی دوربین های دوگانه ۶۴ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید قرار دارند. این چنین دوربین سلفی این دستگاه شامل یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است. این چنین این گوشی از استاندارد IP67 نیز حمایتمی کند. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به حمایتاز شارژ سیمی ۱۸ واتی و در کنار آن شارژ بی‌سیم ۵ واتی اشاره کرد. گوگل پیش فروش این دشتگاه ار اغاز کرده و در صورت پیش خرید توسط کاربران، یک هفته سپس آن را در اختیار خواهند داشت.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
۴۳ میلیون تومان رایگان در گوگل تبلیغ کنید با آژانس وی دیجیتال مارکتینگ

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط