افشای رندرها و مشخصات گلکسی A35 سامسونگ + عکس

طراحی و مشخصات احتمالی گلکسی A34


سامسونگ به گمان زیادً اغاز ۲۰۲۴ و بعد از سری گلکسی S24، از نسل تازه تلفنهای سری گلکسی A رونمایی خواهد کرد. اکنون برای اولین‌بار رندرهای گلکسی A35 به‌همراه مشخصات کلیدی آن افشا شده‌اند.

وب‌سایت MySmartPrice رندرهای گلکسی A35 را انتشار کرده که مبتنی بر اطلاعات منبع نقل دنیای فناوری، یعنی OnLeaks می باشند. این گوشی اقتصادی سامسونگ ابعادی برابر ۱۶۱.۶ در ۷۷.۹ در ۸.۲ میلی‌متر خواهد داشت. در سمت راست این دستگاه دکمه‌های پاور و تنظیم صدا به چشم می‌خورند و روی پنل پشتی با دوربین مهم سه‌گانه با چیدمان عمودی مواجه هستیم.

طراحی و مشخصات احتمالی گلکسی A35

خوشبختانه برخلاف گلکسی A35، دیگر خبری از برش قطره‌ای بالای نمایشگر نیست و با حفره در مرکز صفحه نمایش مواجه هستیم. این گوشی هوشمند به گمان زیادً به نمایشگر ۶.۶ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز تجهیزمی‌بشود.

از آنجایی‌که در رندرها خبری از سنسور تاثییر انگشت روی فریم نیست، به گمان زیادً این سنسور به زیر نمایشگر منتقل می‌بشود. انتظار می‌رود قوت گلکسی A35 را تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ فراهم کند؛ تراشه‌ای که به گمان زیادً به پردازشگر گرافیکی مبتنی بر معماری RDNA2 شرکت AMD تجهیزمی‌بشود.

ادامه مطلب
تیگو 8 پرو، قوی ترین پلاگین هیبرید ایران
آخرین مطالب

گوشی اقتصادی آینده سامسونگ به گمان زیادً در نسخه پایه به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تجهیزمی‌بشود. این چنین باید چشم به راه سیستم‌عامل پیش‌فکر اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6 در این دستگاه باشیم. در بالای دستگاه درگاه سیم‌کارت و در قسمت پایینی پورت USB-C و خروجی اسپیکر قرار می‌گیرد.

مطابق شایعه ها قبل، گوشی آینده سامسونگ به دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی تجهیزمی‌بشود. انتظار می‌رود این دستگاه دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو هم داشته باشد و بتواند ویدیوهای ۴K ضبط کند.

ادامه مطلب
گوشی تاشو وان پلاس Open از تست مقاومت سربلند بیرون آمد + ویدیو



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها