هوش مصنوعی Sora توسط OpenAI به هالیوود می‌رود_رنگو

هوش مصنوعی Sora توسط OpenAI به هالیوود می‌رود


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

شرکت OpenAI از پیشگامان دنیای هوش مصنوعی با محصولات خود در حوزه‌های گوناگون تاثییر بسیاری داشته است. مدیرعامل این شرکت تصمیم دارد از طریق محصولات خود روی هالیوود نیز تاثییر بگذارد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سم آلتمن مدیرعامل OpenAI به جستوجو اثرگذاری در هالیوود از طریق محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی است. وی تصمیم دارد برای منفعت گیری از مدل هوش مصنوعی Sora با قطب سینمای جهان مذاکره کند. در صورتی که این چنین اتفاقی روی دهد امکان تحول هالیوود برای همیشه وجود دارد.

مدل هوش مصنوعی Sora نوعی هوش مصنوعی مولد است که می‌تواند از طریق دریافت اطلاعات از کاربران به تشکیل ویدیوی اختصاصی و مرتبط با خواسته آنان بپردازد. پیش از این نیز مدل های هوش مصنوعی مولد برای تشکیل ویدیو اراعه شده می بود. اما شواهد مشخص می کند هوش مصنوعی Sora زیاد متفاوت از دیگر مدل‌های هوش مصنوعی است. خروجی‌های این مولد زیاد طبیعی دلنشین و با کیفیت بوده و حتی امکان پذیر با فیلم‌های سینمایی نادرست گرفته بشود. در حالی که تا این مدت این مدل هوش مصنوعی به طور عمومی در دسترس کاربران قرار نگرفته مدیرعامل OpenAI تصمیم دارد از آن در صنعت سینما و هالیوود منفعت گیری کند.

ادامه مطلب
راهنمای خرید پکیج دوربین مداربسته + (دریافت لیست قیمت)_رنگو

مطابق گزارشی که توسط یک منبع موثق انتشار شده است سم آلتمن ملاقات‌هایی را با بزرگان هالیوود ترتیب داده که طی هفته جاری انجام خواهد شد. وی تصمیم دارد در این ملاقات‌ها ارگردان‌های بزرگ هالیوود را برای منفعت گیری از این هوش مصنوعی قانع کند. آلتمن پیش از این نیز این چنین ملاقات‌هایی با این چنین افرادی ترتیب داده می بود.

OpenAI با وجود عدم اراعه Sora به طور عمومی به برخی از بازیگران و کارگردان‌های هالیوود اجازه داده تا از این هوش مصنوعی منفعت گیری کنند. بیانیه انتشار شده توسط این شرکت در این مورد شایعه ها مربوط به همکاری OpenAI با هالیوود را تایید می‌کند. با وجود تشکیل جذابیت بی مانند در دنیای هوش مصنوعی و هالیوود به گمان زیادً منفعت گیری از این مولد می‌تواند با مخالفت‌هایی همراه باشد. پیش از این نیز برخی بازیگران و دست‌اندرکاران در هالیوود نسبت به منفعت گیری از هوش مصنوعی در صنعت سینما بیانیه صادر کرده و اعتراض خود را اظهار کرده‌اند.

ادامه مطلب
ساخت نوعی ایمپلنت پوستی که می‌تواند دیابت را در موش ها معکوس کند

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها