گلکسی واچ ۷ با ۲ برابر فضای ذخیره سازی اراعه خواهد شد_رنگو

گلکسی واچ ۷ با ۲ برابر فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

سامسونگ تصمیم دارد گلکسی واچ ۷ را به همراه تراشه اکسینوس w۹۴۰ و در سه مدل به بازار اراعه کند. مطابق اطلاعات آشکار شده به گمان زیادً فضای ذخیره سازی در این ساعت هوشمند نیز دو برابر خواهد شد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در تابستان اتفاقات بعدی آنپکد خود را برگزار خواهد کرد. به نزدیک شدن به این اتفاقات شایعه ها در رابطه محصولات قابل اراعه در این مراسم از جمله گلکسی واچ ۷ نیز زیاد تر انتشار می‌بشود. یکی از این محصولات گلکسی واچ ۷ است که مطابق اطلاعات انتشار شده در رابطه آن به گمان زیادً با فضای ذخیره سازی دو برابر زیاد تر نسبت به مدل قبلی اراعه خواهد شد. این چنین گمان می‌رود گلکسی واچ ۷ توسط شرکت سازنده در سه مدل متفاوت اراعه بشود.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی مولد گوگل به نام Genie برای تبدیل تصاویر به بازی انتشار شد

معارفه رسمی گلکسی واچ ۷ تا چند ماه دیگر انجام خواهد شد. مطابق حرف های‌ها به گمان زیادً نسل تازه ساعت‌های هوشمند سامسونگ تجهیزبه تراشه اختصاصی اکسینوس w۹۴۰ خواهد می بود. به علت قوت پردازشی زیاد تر در این تراشه نسل بعدی گلکسی واچ کارکرد روانتری را به کاربر اراعه خواهد کرد. این چنین علاوه بر تراشه قوی فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیز در این ساعت به کاربر اراعه می‌بشود.

به نظر می‌رسد سامسونگ حافظه داخلی گلکسی واچ ۷ را تا ۳۲ گیگابایت افزایش دهد. این در حالی است که نسل قبلی ساعت‌های هوشمند دارای ظرفیتی معادل ۱۶ گیگابایت بودند. مقدار افزایش فضای ذخیره سازی همراه با ترقی قوت پردازشی می‌تواند یک ترکیب برنده برای سامسونگ تشکیل کند که علاوه بر اراعه عملکردی نرم و روان روی این ساعت هوشمند توانایی کاربران را نیز بهبود می‌بخشد.

ادامه مطلب
طی دهه‌های قبل حجم مغز انسان رو به افزایش بوده است_رنگو
آخرین مطالب

مطابق دیگر اطلاعات انتشار شده در رابطه اراعه گلکسی واچ ۷ به گمان زیادً این ساعت هوشمند در سه مدل متفاوت اراعه خواهد شد. این سه مدل می‌تواند مدل استاندارد، پرو و کلاسیک باشد. تا این مدت این شایعه توسط سامسونگ مورد تایید قرار نگرفته است. حرف های می‌بشود گلکسی واچ ۷ تجهیزبه سلولار و با قابلیت حمایتاز eSIM به بازار روانه خواهد شد.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

ادامه مطلب
ردیابی گوشی خاموش از طریق شماره سریال_رنگو

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها