سامسونگ باگ حسگر تاثییر انگشت گلکسی S23 در One UI 6.1 را رفع می‌کند_رنگو

One UI 6.1 در گلکسی S23


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

کاربران سری گلکسی S23 سامسونگ بعد از به‌روزرسانی تازه به One UI 6.1، با یک مشکل آزاردهنده در اسکنر اثرانگشت دستگاه روبه رو شده‌اند. کاربران گزارش داده‌اند که قفل اثرانگشت چند ثانیه طول می‌کشد تا باز بشود و بعضی اوقات نیز چندین بار باید انگشت خود را برای بازشدن قفل، روی اسکنر قرار دهند. خوشبختانه سامسونگ از این باگ آگاه شده و درحال کار برای از بین بردن آن است.

سامسونگ از طریق انجمن کره‌ای خود، دراین‌باره می‌گوید:

«برای هرگونه ناراحتی ایجادشده در زمان منفعت گیری از دستگاه‌ها عذرخواهی می‌کنیم. ما قبول می‌کنیم که در برخی موارد، تشخیص اثرانگشت در صفحه قفل به‌درستی کار نمی‌کند یا یک پنجره اعلان اشتباه ظاهر می‌بشود. تصمیم داریم آپدیتی را انتشار کنیم که این مشکل را حل می‌کند؛ به این علت لطفاً گوشی خود را از نظر نرم‌افزاری به‌روز نگه دارید. یک بار دیگر بابت ناراحتی ایجادشده عذرخواهی می‌کنیم و لطفاً برای این به‌روزرسانی نرم‌افزاری مقداری صبر کنید.»

سامسونگ تا این مدت جدول وقتی مشخصی برای انتشار کردن این به‌روزرسانی اراعه نکرده است، اما به گمان زیادً در هفته‌های آینده انتشار خواهد شد.

ادامه مطلب
Кадис претив Гранада Ставки в Футбол Онлайн 29 3 2024 Трансляция И Прогнозы в Матч В Букмекерской Конторе Betboo
آخرین مطالب

دیگر مشکلات One UI 6.1 برای کاربران سری گلکسی S23

یقیناً آپدیت One UI 6.1، مسائل فرد دیگر همانند افت شدت شارژ و افزایش حرارت را هم برای سری گلکسی S23 در پی داشته است.

برخی از کاربران هم فهمید شده‌اند که دستگاه آن‌ها مقداری گرم‌تر عمل می‌کند. با دقت به اضافه‌شدن ویژگی‌های هوش مصنوعی در One UI 6.1، گمان این که پردازنده تلفنها با سختی بیشتری روبه رو شوند، وجود دارد. با‌این‌حال، برخی کاربران ادعا می‌کنند که دستگاه‌های آن‌ها حتی وقتی که درحال انجام کار نیستند، هم چنان گرم می باشند.

ادامه مطلب
گوشی تاشو وان پلاس Open از تست مقاومت سربلند بیرون آمد + ویدیو

سامسونگ فعلاً درمورد حل مشکلات دیگر حرفی نزده است، اما گمان می‌رود که با به‌روزرسانی بعدی، این مسائل نیز رفع شوند.

سامسونگ آپدیت One UI 6.1 را برای اراعه قابلیت‌های هوش مصنوعی و موارد فرد دیگر همانند قابلیت محافظت از نمایشگر در برابر پیکسل سوختگی برای سری تلفنهای فلیپ ۵، فولد ۵ و سری گلکسی S23 انتشار کرده است.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط