اولین ویدیوی تبلیغاتی ویژن پرو با اهمیت ترین امکانات این هدست را مشخص می کند

اولین ویدیوی تبلیغاتی ویژن پرو مهمترین امکانات این هدست را نشان می‌دهد


اولین تبلیغ ویدیویی ویژ پرو که توسط اپل انتشار شده است مشخص می کند این هدست حقیقت ترکیبی دارای چه امکاناتی بوده و آماده اراعه است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل پیش از این نیز برای محصولات خود تبلیغات نمادین انجام داده است. به گفتن مثال اولین نسل گوشی آیفون نیز همراه با یک آگهی تبلیغاتی واقعاً دلنشین می بود. اکنون هدست حقیقت ترکیبی این شرکت نیز با پشتیبانی یک تبلیغات ویدیویی دلنشین معارفه شده است. این ویدیو که در یوتیوب انتشار شده مشخص می کند زمان اراعه این محصول بیشتر از پیش نزدیک شده است. این دستگاه پیش از اراعه توانسته توجهات کاربران تعداد بسیاری را به خود جلب کند.

در این تبلیغ ویدیویی کاربر هدست را روی سر خود قرار داده و می‌تواند با منفعت گیری از حرکات چشم ابزارها و اپلیکیشن‌های مختلفی را انتخاب و آنها را به کار ببرد. این چنین در این ویدیو کاربر به روش نشسته روی کاناپه مشاهده می‌بشود که فیلمی را روی صفحه‌ای مجازی با ابعاد زیاد بزرگ تماشا کرده و می‌تواند تنها با یک حرکت ساده علتافزایش ابعاد آن بشود.

ادامه مطلب
ساخت نوعی پوشش شیشه برای افت دمای اتاق تا ۷ درجه سانتیگراد_رنگو

در تکه دیگر این ویدیو زنی مشاهده می‌بشود که از طریق فیس تایم با کاربر فرد دیگر از طریق ویژن پرو سخن بگویید کرده و به طور لحظه‌ای حرکات دست و صورت آنها برای یکدیگر قابل دیدن است. اپل تصمیم دارد این هدست را با قیمت بالای ۳۵۰۰ دلار اراعه کرد. این نوشته می تواند خرید آن را برای تعداد بسیاری از کاربران دشوار کند.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها