چه وقتی از سال به کجا سفر کنیم؟

چه زمانی از سال به کجا سفر کنیم؟


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

اکثر افراد وقتی که تصمیم به سفر رفتن می‌گیرند اولین چالشی که بعد از انتخاب مقصد با آن روبه رو خواهد شد این است چه وقتی از سال سفر کنند که هم دیدنی‌های آن سرزمین را ببینند هم هزینه پایین تری نسبت به خرید بلیط هواپیما و هتل و غیره پرداخت کنند.

در این مقاله ۹ کشوری که بیشترین مقاصد گردشگران ایران می باشند را همراه با بهترین زمان سفر از لحاظ هزینه، آب و هوا و دیدنی‌های آن سرزمین برای شما شرح دادیم.  تا آخر مقاله مارا همراهی کنید.

اگر شما هم تصمیم سفر به خارج از سرزمین را دارید و نمی‌دانید چه وقتی از سال سفر کنید تا هم از زیبایی‌های آن سرزمین منفعت‌مند شوید و خرید بلیط ارزان هواپیما را انجام دهید این محتوا برای شما است.

ادامه مطلب
شرایط فروش پژو پارس برای آبان‌ماه 1402 اظهار شد + جدول

چه وقتی از سال به کجا سفر کنیم؟

در حقیقت جواب به این سوال که چه وقتی از سال به کجا سفر کنیم بستگی به مقصد و کشوری دارد که تصمیم مسافرت به آن را دارید. در این قسمت به چند سرزمین اشاره کردیم که بیشترین گردشگر را دارد و ایرانیان بدون ویزا به اکثر آنها، می‌توانند سفرکنند.

ترکیه

ترکیه کشوری پر از معماری و آثار تاریخی سالانه گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است. ماه آذر تا بهمن بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیمای ارزان است. در این دو فصل هزینه سفر شما مقرون به صرفه تر است یقیناً ترکیه در فصل بهار و تابستان بهترین آب و هوا را دارد.

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما در سایت روگو با قیاس قیمت بلیط هواپیما در شرکت های هواپیمایی مناسبترین قیمت بلیط هواپیما را با شرایط زمان سفر و بودجه خود خریداری کنید.

ادامه مطلب
سامسونگ به گمان زیادً طراحی ساعت‌های هوشمند خود را مجدد مربعی می‌کند

گرجستان

یکی از کشورهای همسایه گرجستان است که ایرانیان برای سفر به این سرزمین نیز نیاز به اخذ ویزا ندارند. این سرزمین با جاذبه‌های گردشگری خود در شهر زیبای تفلیس نظر توریست‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. بهترین زمان سفر از لحاظ آب و هوایی و هزینه‌های پایین سفر همانند خرید بلیط فصل تابستان و زمستان است.

مالزی

مالزی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان محسوب می‌بشود که بدون ویزا هم می‌توانند به آن سفر کنند. سرزمین مالزی به علت قرار گرفتن در ناحیه استوایی در زیاد تر روزهای سال آب و هوای گرم و مرطوبی به همراه بارش‌های پراکنده دارد. اگر تصمیم سفر به این سرزمین را دارید بهترین زمان سفر از لحاظ صرفه‌جویی در هزینه خرید بلیط هواپیما و اقامت فصل تابستان است اما اگر برای دیدن جاذبه‌های گردشگری به این سرزمین می‌روید فصل بهار و پاییز مناسب ترهستند چون دمای هوا مناسب‌تر است.

ادامه مطلب
کشف دورترین کهکشان جهان، MACS0647-JD

ارمنستان

ارمنستان کشوری مناسب برای افرادی که عاشق طبیعت بکر و چشم نواز می باشند محسوب می‌بشود. اگر به جستوجو بهترین زمان جهت سفر به ارمنستان هستید فصل پاییز و بهار هم زیبایی خاصی دارد هم به علت تعداد کم توریست‌ها هزینه خرید بلیط هواپیما وغیره مناسب تر است.

تایلند

ماه‌های کم گردشگر در مالزی از خرداد تا اغاز مهر برداشت می‌بشود به همین علت هزینه سفر افت می‌یابد. یقیناً در نظر داشته باشید باران در این ماه‌ها در تایلند شدید است و اگر می‌خواهید از دیدنی‌های این شهر بازدید کنید ماه مهر تا اسفند گزینه مناسبی است.

روسیه اگر به جستوجو افت هزینه‌های خود در سفر به روسیه هستید نظر ما به شما فصل بهار است. علاوه بر زیبایی سرزمین، همه هزینه‌ها همانند رزرو بلیط هواپیما، تفریح و حتی تاکسی برای شما ارزان‌تر حساب می‌بشود، اما فصل تابستان آب و هوای خوشایندتری دارد و مناسب تفریحات آبی است.

امارات متحده عربی

دبی بزرگ‌ترین شهر امارات است که به علت دارا بودن برج خلیفه، هتل‌های شیک و مدرن و ساحل الجمیرای خود مشهور است. علاوه بر آن یکی از شهرهایی که ایرانیان جهت خرید و تخفیف‌های برند مشهور به آن سفر می‌کنند دبی است. فصل بهار زمان مناسبی از منفعت مند شدن از این تخفیف‌ها و افت هزینه‌های سفر همانند بلیط هواپیما است.

ادامه مطلب
نقد سریال قضیه سه جسم (3Body Problem)_رنگو

قزاقستان

قزاقستان نهمین سرزمین بزرگ جهان و بزرگ ترین سرزمین آسیای میانه شوروی اسبق محسوب می‌بشود که ایرانیان بدون ویزا می‌توانند به آن سفر کنند. با وجود این که  قزاقستان سرزمین ارزانی برداشت می‌بشود جهت صرفه جویی و افت هزینه در خرید بلیط هواپیما، بهترین زمان سفر فصل بهار است و اگر آب و هوا و جاذبه‌های گردشگری آن را در نظر بگیریم بهار و تابستان گزینه مناسبی می باشند.

جمهوری آذربایجان

شهر باکو در سرزمین آذربایجان یکی از مقاصد محبوب جهت سفر خصوصا برای ایرانیان محسوب می‌بشود. بهترین زمان مسافرت و خرید آنلاین بلیط هواپیما به باکو از نظر آب و هوا فصل بهار محسوب است چون فستیوال‌ها و جشنواره‌های جذابی در این فصل برگذار می‌بشود، اما از لحاظ هزینه بلیط هواپیما و خلوت بودن این سرزمین فصل پاییز و زمستان را انتخاب کنید.

ادامه مطلب
اسپوتنیک 6 به فضا پرتاب شد

کلام آخر

در این محتوا کشورهای ترکیه، گرجستان، مالزی، ارمنستان، تایلند، روسیه، امارات متحده عربی، قزاقستان و جمهوری آذربایجان را به همراه توضیحات مختصری از بهترین زمان سفر از لحاظ افت هزینه‌ها و مخارج سفر برای شما شرح دادیم.

برای سفر به این سرزمین در بهترین زمان باید خرید بلیط هواپیما ارزان انجام دهید تا هزینه های سفر را افت دهید.

سایت روگو سایت معتبر خرید بلیط هواپیما اینترنتی ست که با تشکیل امکانات تعداد بسیاری امکان قیاس قیمت بلیط های شرکت های هواپیمای را باری مشا فراهم می کند تا براحتی مناسب ترین بلیط را در زمان سفر خود انتخاب و خریداری کنید. انواع بلیط های خارجی، داخلی و ازجمله محبوب ترین مسیر های ایران از جمله خرید بلیط هواپیما تهران مشهد در این سایت امکان پذیر می باشد.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها