شانگهای تصمیم دارد سالانه ۵۰ موشک و ۶۰۰ ماهواره تجاری تشکیل کند

تکنا


از اهداف شانگهای افزایش تشکیل سالانه موشک‌ها و ماهواره‌های تجاری و برنامه‌ریزی برای منفعت گیری از آنها خواهد می بود.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برنامه‌ریزی‌های انتشار شده در رابطه دولت چین مشخص می کند این سرزمین تصمیم دارد یک زنجیره صنعتی برای تشکیل موشک‌های تجاری تشکیل کند و با پشتیبانی آن سالانه به تشکیل ۵۰ موشک تجاری و ۶۰۰ ماهواره تجاری بپردازد.

مطابق مطرح انتشار شده مطرح فرد دیگر از قبیل تشکیل و پرتاب ماهواره تجهیزات سیستم‌های زمینی برنامه‌های اطلاعات مکانی نیز مورد نظر خواهد می بود تا گسترش یکپارچه ارتباطات ماهواره‌ای تحکیم بشود.

این چنین تمرکز مهم روی گسترش سه محصول از جمله نسل تازه موشک‌های متوسط و بزرگ به همراه ماهواره‌های کم هزینه با پایانه‌های کاربردی هوشمند و یکپارچه خواهد می بود. شانگهای به جستوجو تشکیل یک زنجیره صنعتی کامل از موشک‌ها و ماهواره‌ها است. شهرداری شانگهای نیز در اغاز ماه آوریل از تشکیل یک سیستم صنعتی اطلاعات مکانی کامل در این شهر خبر داده می بود.

ادامه مطلب
چطور از آربیتراژ بیت کوین در بازار ارز دیجیتال کسب درآمد کنیم؟
آخرین مطالب

این شهر تصمیم دارد کاربردهای فناوری‌های فضایی و خدمات داده را در قسمت‌هایی از قبیل مدیریت شهری حمل و نقل‌های دریایی انرژی و مالی و این چنین ایمنی مورد منفعت گیری قرار دهد. در سال جاری نیز صنعت فضایی تجاری چین دارای گسترش رو به رشد بوده و شرکت‌های خصوصی بیشتری موفق به پرتاب قسمت‌های ماهواره‌ای و موشکی خود شدند.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها