هوش مصنوعی متا به طور رسمی در فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام قرار گرفت_رنگو

هوش مصنوعی متا به طور رسمی در فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام قرار گرفت


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

متا با مقصد رقابت جدی‌تر با  ChatGPT از هوش مصنوعی خود در واتساپ اینستاگرام و فیسبوک منفعت گیری کرده است. به حرف های وی Llama 3 می‌تواند نسبت به رقبای خود کارکرد بهتری در برابر ماموریت های داشته باشد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دستیار هوش مصنوعی متا Meta AI اکنون به شکلی رسمی در همه پلتفرم‌های این شزکت از جمله اینستاگرام، واتساپ، فیسبوک و مسنجر قرار دارد. این هوش مصنوعی که سپتامبر سال قبل توسط متا معارفه شد اکنون به طور مجزا و از طریق یک وب سایت برای کاربران در دسترس قرار دارد.

متا تصمیم دارد این دستیار را به گفتن رقیبی واقعی برای چChatGPT معارفه کند. از طرفی Llama 3 به گفتن نسخه بعدی این مدل به شکلی منبع باز معارفه شده است. به ادعای متا این مدل توانسته کارکرد بهتری در بنچمارک‌های مهم نسبت به مدل‌های رقیب از خود نشان دهد. کارکرد Llama 3 در وظایفی از قبیل کدنویسی نسبت به مدل‌های رقیب زیاد بهتر بوده است.

ادامه مطلب
طراحی نوعی کفش خاص که برای دوندگان گسترش یافته است

دو مدل کوچک‌تر از Llama 3 اکنون به گفتن دستیار هوش مصنوعی در اختیار گسترش دهندگان خارجی قرار گرفت. این چنین این شرکت تصمیم دارد نسخه زیاد بزرگتر و چند وجهی آن را نیز در ماه‌های آینده به بازار اراعه کند. زاکربرگ به گفتن مدیرعامل متا در مصاحبه خود خبرداد Meta AI در آینده به هوشمندانه‌ترین دستیار هوش مصنوعی تبدیل خواهد شد و مردم در سراسر جهان می‌توانند به شکلی آزادانه آن را مورد منفعت گیری قرار دهند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
رکورد احتراق پایدار در موتور راکت چاپ سه بعدی توسط ناسا شکسته شد

این دستیار هوش مصنوعی اکنون امکان دسترسی به نتایج جستجوی بینگ و گوگل را به طور همزمان این چنین توانایی آن برای ساخت عکس یا انیمیشن با کیفیت بالا افزایش اشکار کرده است. تا بحال Meta AI تنها در ایالات متحده در دسترس کاربران قرار داشته است. اما اکنون به زبان انگلیسی و در کشورهای فرد دیگر نظیر جامائیکا، نیجریه، پاکستان، سنگاپور، نیوزیلند، مالاوی و غنا نیز در دسترس قرار گرفته است.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط