رندرهای مفهومی اپل واچ X انتشار شد؛ طراحی تازه با اتصال بند مغناطیسی_رنگو

رندرهای مفهومی اپل واچ X منتشر شد؛ طراحی جدید با اتصال بند مغناطیسی


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

تابستان سال قبل، بلومبرگ گزارش داد که به گمان زیادً اپل واچ X از همه ساعت‌های دیگر نازک‌تر خواهد می بود و از اتصال مغناطیسی تازه برای اتصال و معاوضه بند منفعت گیری خواهد برد. اکنون در رندرهای مفهومی تازه می‌توانیم به مکانیسم تازه اپل برای اتصال بند نگاهی بیندازیم.

بر پایه پست Concept Central در ایکس، رندرهای مفهومی اپل واچ ۱۰ که بر پایه شایعه ها و پیش‌بینی‌ها طراحی شده‌اند، مشخص می کند که در بالا و پایین ساعت دسته‌هایی مغناطیسی قرار می‌گیرند که بند ساعت به دور آن‌ها می‌پیچد. از آنجایی که هیچ شیاری در بالا و پایین، همانند اپل واچ‌های جاری وجود ندارد، منفعت گیری از این دسته‌ها باید فضای بیشتری را در داخل بدنه ساعت برای باتری فراهم کند. به‌همین علت می‌توان انتظار داشت اپل واچ X ظرفیت باتری بیشتری داشته باشد.

ادامه مطلب
Quais Os Jogos Disponíveis No Pin-up Slot E Outros Meios De Entreteniment

رندرهای تازه اپل واچ X با بند مغناطیسی

در سال ۲۰۱۷، اپل دهمین سالگرد تلفنهای خود را با رونمایی از آیفون ۱۰ جشن گرفت که طراحی کاملاً جدیدی نسبت به سری‌های قبل داشت. سال ۲۰۲۴ نیز دهمین سالگرد اپل واچ است و انتظار می‌رود اپل با معارفه سری X این ساعت هوشمند، ظاهری متفاوت را به‌نمایش بگذارد.

باتوجه به نقل از‌ها و رندرها، به‌نظر می‌رسد با رابط اتصال بند جدیدی روبه رو باشیم. اگر این شایعه ها صحت داشته باشند، دیگر نمی‌توان از بندهای ساعت‌های قبلی این برند منفعت گیری کرد. انتظار می‌رود اپل این چنین تغییراتی در نمایشگر این ساعت تشکیل کند. گمان دارد حاشیه‌ها نازک‌تر و پنل نمایشگر روشن‌تر و کارآمدتر بشود؛ به‌این ترتیب، اپل واچ X به گمان زیادً بهترین ظرفیت باتری را در بین ساعت‌های هوشمند این شرکت خواهد داشت.

ادامه مطلب
ذهنیت خرچنگی؛ پایین‌کشیدن دیگران به گمان پیشرفت خودمان
آخرین مطالب

این چنین گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر این که اپل واچ ۱۰ دارای یک سیستم سنجش سختی خون تازه است که در صورت بالا یا پایین‌بودن مقدار سختی خون به کاربران هشدار می‌دهد. گمان دارد اپل در پاییز ۲۰۲۴ از اپل واچ X رونمایی کند.

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط