انسان‌ها در بازار کار چه مزیت‌هایی نسبت به هوش مصنوعی دارند؟_رنگو

انسان‌ها در بازار کار چه مزیت‌هایی نسبت به هوش مصنوعی دارند؟


نوشته و ویرایش شده توسط مجله ی رنگو

انقلاب هوش مصنوعی این هراس را به وجود اورده است که ماشین‌ها جانشین انسان‌ها شوند. بااین‌حال، «زک کاس» (Zack Kass)، مدیر اسبق OpenAI می‌گوید که در این زمان ویژگی‌های انسانی همانند تفکر انتقادی، شجاعت، بینش و خرد الزامی‌‌تر و مهم‌تر خواهند شد.

بر پایه گزارش اینسایدر، زک کاس درمورد وجه اختلاف انسان با هوش مصنوعی می‌گوید در دنیایی که هوش مصنوعی می‌تواند با توانایی کد بنویسد و تجزیه‌وتحلیل کند، آنچه ما را به انسان تبدیل می‌کند، احتمالا بیشتر از هر زمان فرد دیگر مهم باشد.

درواقع او معتقد است باید به حوزه‌هایی همانند تفکر انتقادی متمایل شد که در آن‌ انسان‌ها تا این مدت از هوش مصنوعی بهتر عمل می‌کنند. زک کاس پیش‌ازاین نیز درمورد خطرات هوش مصنوعی و لزوم سیاست‌گذاری درمورد آن سخن بگویید کرده می بود.

ادامه مطلب
رآکتور JET بریتانیا رکورد زد؛ تشکیل بیشترین انرژی در فرایند همجوشی هسته‌ای

ویژگی‌های نزدیک انسان از هوش مصنوعی

زک کاس اذعان دارد که در سال‌های آینده، مهم‌تر این است که ما وکلا را نه برای شدت‌عمل آن‌ها، بلکه برای این که آن‌ها یک قضیه را واقعاً بی همتا فهمیدن می‌کنند، استخدام کنیم. او حرف های است که پذیرفتن ویژگی‌هایی که شما را دوست‌داشتنی می‌کنند، زیاد مهم است، درواقع باید به فردی تبدیل شد که انسان‌های دیگر می‌خواهند با او کار کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
قیمت بازار انویدیا به‌لطف هوش مصنوعی از 2 تریلیون دلار فراتر رفت

فردی که در محیط کار دوستان تعداد بسیاری دارد، درواقع می‌تواند سود شرکت را نیز افزایش دهد. این افراد دوست‌داشتنی نه‌تنها زیاد تر در شغل خود باقی می‌همانند، بلکه محیط خود را شادتر و سالم‌تر می‌کنند.

مدیرسابق OpenAI معتقد است که هوش مصنوعی دانش و دیگر توانایی‌های ما را تبدیل به نوعی کالا می‌کند. به این علت ویژگی‌های تغییرناپذیر انسانی همانند شجاعت، بینش، خرد و همدلی اهمیت بیشتری اشکار می‌کنند. این ویژگی‌ها می‌توانند وجه اختلاف یک فرد از هوش مصنوعی باشند، چراکه این فناوری پیشرفته ماموریت های کارکنان با هر سطحی از توانایی را برعهده خواهد گرفت.

مطالعات قبلی نشان داده است که هوش مصنوعی در محیط کار به یک اکولایزر یا برابرساز همانند خواهد می بود و دقیقاً همانند انسان می‌تواند در حرفه‌های گوناگون فعالیت کند. به این علت، کاس می‌گوید که کارکنان باید بر ویژگی‌های شخصی خود پافشاری کنند.

ادامه مطلب
گوگل با همکاری باشگاه لیورپول هوش مصنوعی را به فوتبال می‌آورد_رنگو

دسته بندی مقالات

مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی



منبع

پست های مرتبط