بهترین فصل سفر به لندن

بهترین فصل سفر به لندن


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

درحالی‌که صبحانه‌ی انگلیسی خود را خواست داده‌اید رفت و آمد مردم را زیر ‌نظر گرفته‌اید. روزنامه‌ای را روبه رو صورت‌تان گرفته‌اید و فقط چشمان‌تان بعضی اوقات از بالای صفحه روزنامه بالا می‌آید و میدان دید خود را مخفیانه گسترده‌تر می‌کنید تا این کنجکاوی شما همانند رازی شیرین بین شما و روزنامه امروزتان باقی بماند. بلیط لندن را که تهیه کرده‌اید، بعد با خیال راحت ادامه دهید.

لندن پایتخت چند فرهنگی بریتانیا

بعضی اوقات نیز ناخودآگاه‌ عکس‌العمل‌هایی دارید که امکان پذیر دست‌تان را رو کند. مواظب باشید. لحظاتی پیش، شوق‌زده صفحه روزنامه را از روبه رو صورت‌تان کنار کشیدید تا بتوانید یکی از سوژه‌های‌تان را جستوجو کنید و قصه‌های خیالی آن‌ها را در ذهن‌تان خلق کنید. شهر لندن پایتخت چند فرهنگی بریتانیا است. اکثریت قریب به اتفاق شهر را افراد خارجی راه اندازی خواهند داد. این شهر یک جهان وطن واقعی است. اگر مایل هستید از این جهان دیدن کنید، خرید بلیط لندن اولین عمل موثر شما است.

ادامه مطلب
۵ قدم برای سخن بگویید درمورد مقدار حقوق درخواستی در مصاحبه شغلی_رنگو

لندن در همه طول سال لذت‌قسمت است

برای ترکیبی از فرهنگ، زیبایی منظره و سرگرمی واقعی انگلیسی، هیچ شهری بهتر از لندن وجود ندارد. اگرچه لندن در همه طول سال لذت‌قسمت است؛ اما بسته به علت و شوق سفرتان زمان مناسب برای شما با زمان مناسب مسافران دیگر متفاوت است. احتمالا بتوان او گفت جمعیت توریستی علاقه چندانی به ماه ژانویه ندارد، در نتیجه اگر شما از شلوغی‌ها فرار می‌کنید، احتمالا این فصل مناسب‌ترین زمان برای سفر شما باشد. برای این‌که بتوانید با مطمعن بیشتری برنامه‌ریزی کنید باید بدانید در هر فصل در لندن چه می‌گذرد. تا آخر این نوشته همراه مجله گردشگری فلای تو‌دی باشید، تا لندن را در همه فصل‌ها زیر نظر بگیرید و برنامه‌ریزی کنید.

بهترین زمان برای بازدید از پاینخت مه‌ آلود را کشف کنید

در هر وقتی از سال می‌توان به لندن سفر کرد. آب و هوای این شهر معتدل است. پاییز معتدل اما مرطوب است. آخر هفته عید پاک، چندین تعطیلی و این چنین جشن هایی هم در این بازه وقتی قرار دارد. تابستان علاوه‌بر هوای گرم، جشنواره‌های موسیقی، سینما‌های روباز و تعداد بسیاری از فعالیت‌های بسیار در فضای باز را به همراه دارد که توانایی کردن‌شان خالی از لطف نیست. پاییز طبق معمول در ابتدا ملایم است و با سردترشدن روز‌ها چراغ‌های کریسمس نیز ظاهر خواهد شد. با وجود این‌که زمستان سرد است اما کریسمس توانایی‌‌ خیال‌انگیز و رویایی است که قیمت تحمل‌کردن آب و هوای زمستانی را دارد. جشن‌های دیدنی سال نو فرارسیدن فصل فروش در ژانویه هم که نیازی به بازار‌گرمی ندارد. چه فردی امکان پذیر مشتاق این ‌چیز‌ها نباشد. بلیط لندن خودرا تهیه کنید و به شدت از کادر خارج شوید. سفر‌تان خوش باد.

ادامه مطلب
چین مدعی گسترش سلاح ریلی الکترومغناطیسی با قابلیت شلیک گلوله‌های مافوق صوت شد

بهار یعنی ماه‌های مارس تا می

بازدید از لندن در بهار را ساعات طویل‌تر روز و آب و هوای معتدلش لذت‌قسمت می‌سازد. بهتر است چتر‌تان را از خودتان دور نکنید، چون بارندگی بهاری امری عادی است. عید پاک نیز در این فصل قرار دارد. دقت داشته باشید که اکثر مغازه‌ها در یکشنبه‌ی عید پاک تعطیل می باشند و امکان پذیر به علت این ایام، خدمات حمل و نقل افت یابد. مرکز لندن در تعطیلات آخر هفته عید پاک و در طول تعطیلات دو ‌هفته‌ای عید پاک شلوغ است.

تابستان یعنی ژوئن تا آگوست

تابستان در لندن از ژوئن تا آگوست ادامه دارد. فصل دیگر همانند قبل نیست. رگبارهای متناوب و گرمی ‌هوا از ویژگی‌های این فصل است. گرما اغاز به خودنمایی می‌کند، اما در لندن جشن‌ها هم چنان برقرار است. اگر در تابستان به لندن سفر کنید کارهای بسیاری برای انجام‌دادن وجود دارد. در ژوئن آسمان صاف و روشن و آفتاب به مقدار کافی است. لذت‌بردن از گشت و گذار در امتداد رودخانه تیمز و تماشای بهترین مناظر توریستی لندن، و منفعت‌بردن از نوشیدنی‌ها و پذیرایی‌های سفر دریایی مختصر روی رودخانه، یکی از بهترین فعالیت‌ها در لندن تابستانی است. سفر‌های یک روزه در سراسر حومه زیبای انگلیس از دیگر فعالیت‌های مناسب این فصل است. با وجود تابستان شما هم چنان چتر را همراه داشته باشید. جشنواره تابستانی موسیقی در هاید پارک، دوستداران موسیقی را از انگلیس و حتی سراسر دنیا در این فصل به لندن می‌کشاند. پیاده‌روی در لندن در این فصل زیاد هوشمندانه‌تر از گیرافتادن در ساعت شلوغی حاصل از رفت و آمدهای زیاد در سراسر لندن در این زمان توریستی است. اگر کودکان همراه شما می باشند ماه آگوست بخاطر سفر‌‌های خانوادگی زیاد تر انتخاب مناسب‌تری برای شما است. بلیط لندن خود و عزیزان‌تان را از هم اکنون تهیه کنید.

ادامه مطلب
امروز در فضا: نزدیکی هالی به زمین_رنگو

پاییز یعنی سپتامبر تا نوامبر 

فصل شلوغ تابستان در هفته‌ی دوم سپتامبر به آخر می‌رسد و زمان مناسبی برای بازدید از لندن فرا می‌رسد. اتفاقات‌های گوناگون سالیانه، جشنواره‌ها و این چنین جشن هالووین فرا رسیده‌اند. سپس از نوامبر شما می‌توانید چراغ ها و تزیینات کریسمس را ببینید. نیمه اکتبر یکی از زمان‌های کلیدی برای بازدید خانواده‌ها به علت تعطیلات مدارس است.

زمستان یعنی دسا‌مبر تا فوریه 

ژانویه و فوریه طبق معمول زمان‌های آرام‌تر و کم بازدید‌تری برای این شهر دلنشین و دیدنی است. این بازه وقتی مناسب آن‌هایی است که دوست دارند در هزینه ها صرفه‌جویی کنند و حتی در حد مقدور مقداری از مبلغی که برای سفر پیش‌بینی کرده‌ا‌ند را در انتها با خود برگردانند. در این فصل برای کم رونق شدن شهر و امکانات مورد منفعت گیری توریست‌ها، اسکان، جاذبه‌های توریستی و رستوران‌ها قیمت‌های ملایم‌تری دارند. فراموش نکنید که وسایل نقلیه عمومی از شب قبل از کریسمس تاروز سال نو امکان پذیر به دلایل فنی و کم بودن نیرو‌های مهندسی و خدماتی افت داشته باشند و رفت و آمد‌ها به طور همیشگی برقرار نباشد.  بلیط لندن زمستانی را هم اکنون تهیه کنید.

ادامه مطلب
سامسونگ عمداً رنگ‌های حالت Vivid گلکسی S24 اولترا را تحول داده است

با فلای تو‌دی سفر به لندن را خاطره ساز کنید

لندن با آن رستوران‌های درجه یک، صحنه‌های موسیقی‌های بی‌نظیر، هتل‌های شگفت انگیز و چای‌گوارای کم نظیرش، چه فردی حاضر است از لذت نوشیدن چای با آن طعم و شیوه اشرافی بگذرد؟ شما می‌توانید یک هفته یا زیاد تر را برای گشت و گذار در محله‌های گوناگون لندن در نظر بگیرید؛ اما هم چنان کلی دیدنی دیگر باقی‌مانده باشد. برای یک سفر خاص و نزدیک و تهیه بلیط لندن این چنین انتخاب هتل‌ها و اقامتگاه‌های مناسب با خواسته و سلیقه‌ی شما فلای تو‌دی همراه شما است.     



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها