جزئیات بیشتری از AI Pin فاش شد؛ جایگزین ۶۹۹ دلاری گوشی‌های هوشمند

جزئیات بیشتری از AI Pin فاش شد؛ جایگزین 699 دلاری گوشی‌های هوشمند


هفته گذشته در گزارشی به دستیار هوش مصنوعی AI Pin اشاره شده بود که قرار است این هفته معرفی شود و حالا اطلاعات جدیدی درباره آن فاش شده است. طبق این گزارش‌ها، AI Pin با قیمت ۶۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد.

براساس گزارش ورج، شرکت Humane که دنیای پس از گوشی‌های هوشمند را تبلیغ می‌کند، در شرف عرضه یک گوشی هوشمند پوشیدنی بدون نمایشگر با قیمت ۶۹۹ دلار است که هزینه اشتراک ماهانه ۲۴ دلاری را نیز به همراه دارد. همچنین این دستگاه از نسخه اختصاصی شبکه موبایل T-Mobile و مدل‌های هوش مصنوعی مایکروسافت و OpenAI بهره می‌برد.

مشخصات و ویژگی‌های AI Pin

AI Pin در ظاهر یک وسیله مربعی شکل است که به‌صورت مغناطیسی به لباس یا سطوح دیگر کاربران می‌چسبد. البته این سیستم دستگاه بسته باتری آن نیز محسوب می‌شود و می‌توانید باتری‌های آن را در صورت نیاز تعویض کنید. هنوز مشخص نیست که باتری‌های دستگاه تا چه اندازه دوام می‌آورند، اما به گفته ورج AI Pin با دو «تقویت‌کننده باتری» عرضه می‌شود.

ادامه مطلب
عشق وسواسی؛ ۱۰ نشانه‌ای که باید جدی بگیرید

از دیگر مشخصات آن به پردازنده اسنپدراگون و سنسورهای دوربین، تشخیص عمق و حسگرهای حرکتی برای ردیابی و ضبط محیط اطراف کاربر اشاره شده است. علاوه‌براین، Humane از اسپیکر داخلی آن به‌عنوان یک «اسپیکر شخصی» یاد می‌کند که می‌توانید آن را به هدفون‌های بلوتوث متصل کنید.

با توجه به اینکه دستگاه هیچ نمایشگری ندارد، Humane از راه‌های جدیدی برای تعامل با دستگاه استفاده کرده است. درواقع AI Pin قرار است یک دستگاه مبتنی بر صدا باشد، اما در گزارش‌های قبلی به یک پروژکتور لیزری سبز رنگ نیز اشاره شده بود که می‌تواند اطلاعات را روی دست شما پخش کند. همچنین در آن گزارش به ویژگی Trust Light نیز اشاره شده بود که در هنگام ضبط از طریق دوربین، میکروفون یا سایر سنسورهای دستگاه روشن می‌شود.

ادامه مطلب
وسترن دیجیتال درایوهای 24 ترابایتی CMR و 28 ترابایتی SMR را معارفه کرد

Humane می‌خواهد AI Pin به‌عنوان یک دستگاه کاملاً مستقل (به‌جای لوازم جانبی موبایل) در نظر گرفته شود. هرچند خود دستگاه به‌همراه شارژر و دو تقویت‌کننده باتری ۶۹۹ دلار قیمت دارد، اما برای استفاده از آن باید اشتراک ۲۴ دلار در ماه Humane را نیز خریداری کرد که دسترسی به شماره تلفن و داده‌های موبایل را فراهم می‌کند.



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها