آنر نیز بعد از سامسونگ به جستوجو گسترش حلقه هوشمند سلامتی است

آنر نیز پس از سامسونگ به دنبال توسعه حلقه هوشمند سلامتی است


بعد از سامسونگ آنر نیز به جستوجو گسترش حلقه هوشمند سلامتی بوده و در این گجت از تعدادی حسگر برای نظارت روی سلامتی کاربران منفعت گیری کرده است.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل آنر در کنگره جهانی موبایل خبرداد این شرکت گسترش یک حلقه هوشمند را در برنامه خود دارد. بعد از رونمایی از حلقه سامسونگ اکنون آنر نیز به جستوجو رونمایی از یک حلقه هوشمند سلامتی است. در این حلقه تعدادی حسگر قرار داده شده که می‌تواند سلامت کاربر از قبیل ضربان قلب را ردیابی کند. مطابق گزارش‌ها این برند چینی برای ردیابی بهتر سلامت کاربران از هوش مصنوعی نیز در این گجت منفعت گیری می‌کند.

مطابق گزارش‌های انتشار شده در این مورد مدیرعامل آنر در زمان معارفه این دستگاه خبرداد حلقه هوشمند گسترش داده شده در بازار نوظهور حلقه‌های هوشمند اراعه خواهد شد. این در حالی است که سامسونگ نیز اطلاعات و عرظه گلکسی رینگ را به طور رسمی اظهار کرده است. این شرکت پیش از این در مراسم رونمایی از سری گلکسی اس ۲۴ به حلقه هوشمند اشاره کرده و تصاویری نیز از این حلقه انتشار شده است. در برخی شایعه ها نیز اظهار شد اپل نیز به ساخت حلقه هوشمند علاقمند بوده و امکان پذیر این چنین گجتی به بازار اراعه کند.

ادامه مطلب
شرکت تحقیقات ژاپنی وجود تراشه ۷ نانومتری میت ۶۰ هواوی را تکذیب کرد

مدیرعامل آنر به نام جورج ژائو در کنگره جهانی موبایل خبرداد گسترش حلقه هوشمند توسط این کمپانی ادامه داشته و در آینده اطلاعات بیشتری از این دستگاه انتشار خواهد شد. اگر چه جزئیات زیاد اندکی در رابطه سخت‌افزار این حلقه اظهار شد اما مقصد از گسترش آن تمرکز بر سلامت خواهد می بود.

این شرکت بعد از جدایی از هواوی در سال ۲۰۲۰ در نتیجه تحریم‌های ایالات متحده تلفنهای هوشمند با نام برند خود را اراعه کرده و توانسته در بازار تلفنهای پریمیوم در خارج از چین موفق ظاهر بشود. گسترش دیگر گجت های پوشیدنی نظیر ساعت های هوشمند نیز در برنامه های این شرکت قرار دارد.

ادامه مطلب
ضمانت پیشرفت با نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها