آیفون ۱۷ و ۱۷ پلاس به گمان زیادً دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهد می بود

آیفون ۱۷ و ۱۷ پلاس احتمالاً دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهد بود


اپل تصمیم دارد در آیفون‌های سری ۱۷ نرخ نوسازی تصاویر را بالاتر برده آن را در مدل‌های استاندارد به کار ببرد.

به نقل از سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود زمان زیاد زیاد با معارفه و اراعه رسمی آیفون ۱۶ برخی مشخصات و ویژگی‌های این سری از آیفون آشکار شده است یکی از این مشخصات صفحه نمایش این دستگاه است که به گمان زیادً در آینده می‌تواند جذابیت بیشتری برای کاربران تشکیل کند.

مطابق گزارشی که توسط مک رومرز در رابطه آیفون ۱۷ و ۱۷ پلاس انتشار شده به گمان زیادً این تلفنها دارای نمایشگرهای اولد به همراه فناوری صفحه پشتی کم مصرف خواهند می بود. برای نخستین بار ویژگی پروموشن توسط اپل به مدل‌های استاندارد آیفون اضافه خواهد شد. اکنون پنل‌های سیلیکونی پلی کریستالی با دمای پایین در آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس منفعت گیری می‌بشود. اما در مدل‌های پرو پنل‌های اکسید پلی کریستالی با دمای پایین منفعت گیری شده است.

ادامه مطلب
به گمان زیادً در سال ۲۰۲۶ باید چشم به راه آیفون تاشو باشیم

این پنل‌ها امکان حمایتاز ویژگی پروموشن را داشته و می‌تواند با اراعه نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی علتایجاد اسکرول نرم‌تر و نمایش محتوای ویدیویی با کیفیت بهتر بشود. این چنین ویژگی پروموشن علتمی‌بشود مصرف انرژی در صفحه نمایش افت اشکار کند. آیفون ۱۵ پرو تجهیزبه صفحه نمایش همیشه روشن بوده که در آن با وجود قفل بودن دستگاه امکان نمایش ساعت ویجت‌ها اعلان‌ها و بعد عرصه گوشی نیز وجود دارد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اپل در سکوت خبری به گسترش آیفون ارزان قیمت ادامه می‌دهد

به گمان زیاد فراهم‌کننده چینی BOE ماموریت ساخت پنل های LTPO را در آیفون های سری ۱۷ بر مسئولیت خواهد داشت. تا این مدت اشکار نیست این تشکیل کننده قادر به ساخت این پنل ها به همراه نگه داری استاندارهای کنترل کیفیت اپل خواهد می بود یا خیر. در صورتی که این تامین کننده نتواند از مسئولیت ساخت این پنل ها بربیاید به گمان زیاد اپل گزینه های دیگر نظیر سامسونگ و ال جی را انتخاب خواهد کرد. در آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس نیز پنل های رده‌پایین LTPS بری تشکیل اختلاف با مدل های رده بالا منفعت گیری خواهد شد.

 



منبع

پست های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها